mariusz9 0 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Godzinę temu, Lolek napisał: Tak oddaj do mechanika. Witam wszystkich.przylacze sie do tematu.jestem po wymianie dwoch termostatow.temp.90 stopni dzisiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz9 0 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Radze dac do mechanika.duzy problem z wyciagnieciem go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 mariusz9 masz polifta? Tak swoją drogą to trochę zdolności manualnych i wszystko idzie zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz9 0 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 przedlift. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz9 0 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 i zabawka do opasek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dennis_ilawa 2 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 22 godziny temu, Lolek napisał: Witam. Silnik cglc polift. Też borykam się z problemem. Co prawda zakupiłem już oba termostaty i czekam tylko na chwile luzu żeby je wymienić. Widziałem już wcześniej wątek apropo tego zaworu/węża I kusi mnie również jego odwrócenie. Pytanie tylko co latem? Bo jeśli ma rozsadzic chłodnice, zrzucać węże, lub też zagotować silnik to słaba opcja. Jeśli to tylko akcja na zimę to wolę jednak tekture przed chłodnice:D Pozdrawiam i na pewno zdam relację po wymianie termostatow p.s. dodam tylko, że dzisiaj Wrocław temp. 14 stopni a dopiero po 27km doszło do 90 stopni W moim przypadku karton niewiele dał. Dopiero po odwróceniu działa poprawnie, a jak się zrobi cieplej to zawsze mozna odwrócić. Przy 14 stopniach, bez kartonu i bez ingerencji w zawor to łapie mi po jakiś 8km temp wymieniłem oba termostaty na oryginał w tamtym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 (edytowane) 10 godzin temu, dennis_ilawa napisał: W moim przypadku karton niewiele dał. Dopiero po odwróceniu działa poprawnie, a jak się zrobi cieplej to zawsze mozna odwrócić. Przy 14 stopniach, bez kartonu i bez ingerencji w zawor to łapie mi po jakiś 8km temp wymieniłem oba termostaty na oryginał w tamtym roku Czyli jednak wymiana termostatow cos pomogła 8km a 27km spora roznica. Prawdopodobnie w sobotę wymieniam u siebie. Póki co zawór zostanie tak jak jest Edytowane 19 Grudnia 2019 przez Lolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dennis_ilawa 2 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 jak najbardziej, przy temperaturze +10st nie mam problemow z grzaniem, natomiast poniżej to na odcinku 22km ciężko mi było nagrzać samochód, oczywiście im niższa temp tym ciężej. przyjrzałem się dzisiaj dokładniej jak szybko się nagrzewa to po odwróceniu tego zaworu przy 5,5st na zewnątrz miałem 90st po przejechaniu 8km. z czego 4km gdzieś to miasto, a kolejne 4km to prędkości kolo 100-110km/h. wymieniłbym ten zawór, ale po obejrzeniu go nie wygląda jakby cokolwiek mogło tam się zepsuć, ot zwykła kulka, która się rusza w jedna stronę puszcze normalnie jak dmuchałem a w drugą ledwo co, podobnie jak termostat nowy. wydaje mi się, ze problem leży gdzie indziej a to jest tylko "doraźne" leczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofb51 0 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Czy ktoś mógłby zrobić zdjęcie gdzie dokładnie jest ten zawór? Szukam ale w gąszczu tych rurek mało co widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 (edytowane) 38 minut temu, krzysztofb51 napisał: Czy ktoś mógłby zrobić zdjęcie gdzie dokładnie jest ten zawór? Szukam ale w gąszczu tych rurek mało co widac Masz go zaraz na widoku przy grodzi. Szukaj zielonych napisów:) Edytowane 20 Grudnia 2019 przez Lolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 (edytowane) Byłem dzisiaj w aso i widziałem wklad tego węża. Tak jak piszą niby nic specjalnego kulka w środku i działa jak zastawka. Ale ta kulkę dociska jakaś sprężynka więc może w zależności od temperatury zmienia się jej siła docisku? W porównaniu do zaworuzwrotnego z przedlifta nie ma na tym żadnej strzałki. Więc pytanie czy oby na pewno dobrze zostały zamontowane? Uzyskałem informacje, że też występuje w układzie jakiś zawór/dławik jednak dostępny tylko i wyłącznie w całości z wężem za straszne $$$$$$ Edytowane 20 Grudnia 2019 przez Lolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Jestem po wymianie dwóch termostatów, wszystko dzięki uprzejmości i pomocy kolegi @GniadyOba ori z aso, duży motorpol vw bo taniej. Po wymianie przy temp. 9 stopni złapał 90 stopni po zaledwie 4km spokojnej jazdy po mieście. Obwodnica trzyma 90 st nie spada po jej opuszczeniu. Po 1h postoju zlapał 90 st po przejechaniu 3-4km. Dodam, że przed wymiana przy temp. ok 14 st 90 st uzyskalem po przejechani ok 19-20km. U mnie winowajca był główny termostat. Zwróćcie uwagę na dołączone zdjęcie. Zrobione kilka godzin po wymianie. PRZYPOMINAM polift silnik cglc manual. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scubi206 2 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Możesz podac numer cześci tego termostatu do CGLC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 16 godzin temu, scubi206 napisał: Możesz podac numer cześci tego termostatu do CGLC? 03L121111AD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dennis_ilawa 2 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Godzinę temu, Lolek napisał: 03L121111AD oraz 1J0122351 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 2 godziny temu, dennis_ilawa napisał: oraz 1J0122351 Siejesz ferment kolego. Numer jaki podajesz to zawór zwrotny, a nie drugi termostat. Mało tego ten zawór zwrotny nie występuje w silniku CGLC. Drugi termostat ma nr 1K0121113A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unia Leszno 0 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Ja wymieniłem jeden termostat , zakupiłem colorstat by vernet. Silnik CGLC 177KM. I wszystko śmiga. Ładnie, pięknie trzyma temperaturę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlocio 3 Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Witam potwierdzam teorię o 2 termostatach. Silnik CAHA manual przedlift. Do tej pory 90 ° tylko przy wypalaniu dpf. Dziś wymieniłem 2 termostaty główny i mały ( ponoć tylko w automatach wystepuje) obydwa zamienniki mahle ( zeszlifowane numery) . Auto po około 5-7 km złapało 90° i tak już zostało. Temperatura na polu okolice 5°. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkowal10 5 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 W dniu 21.12.2019 o 17:52, Lolek napisał: Jestem po wymianie dwóch termostatów, wszystko dzięki uprzejmości i pomocy kolegi @GniadyOba ori z aso, duży motorpol vw bo taniej. Po wymianie przy temp. 9 stopni złapał 90 stopni po zaledwie 4km spokojnej jazdy po mieście. Obwodnica trzyma 90 st nie spada po jej opuszczeniu. Po 1h postoju zlapał 90 st po przejechaniu 3-4km. Dodam, że przed wymiana przy temp. ok 14 st 90 st uzyskalem po przejechani ok 19-20km. U mnie winowajca był główny termostat. Zwróćcie uwagę na dołączone zdjęcie. Zrobione kilka godzin po wymianie. PRZYPOMINAM polift silnik cglc manual. Ja kupiłem i takie położenie mam w nowym termostacie. W takim położeniu płyn może przemieszczać się w kierunku grodzi, gdzie jest mały termostat. Po zagotowaniu w wodzie ten otwór został zatkany a otwarty ten z grubszą końcówką, co idzie w dół samochodu, co są rozgałęźniki i jeden wąż idzie do chłodnicy. Niby wszystko prawidłowo. W załączeniu zdjęcie nowego chłodnego termostatu, gdzie przełożyłem otworem cienki biały pręt. Ten drugi termostat po podgrzaniu też się otworzył a po ostygnięciu zamknął. Moje pytanie jaki zawór -termostat jest w tym wężu z zielonymi napisami? Ktoś wymieniał? Jaki numer tej części jest? Może w nim tkwi przyczyna. Dzisiaj jechałem ok. 40km, 4st. na dworze, samochód nie osiągnął 90 st. Po wjechaniu do garażu sprawdziłem węże. Ten do chłodnicy chłodny , czyli jakby termostat trzymał, ten do mniejszego termostatu ciepły, no ale tam jest cały czas otwarte, jak na chłodnice jest zamknięty. Nie wiem o co kaman. Może tajemnic tkwi w małym termostacie lub w w zaworze w wężu z zielonymi napisami. Kupiłem to wymienię, zobaczę. Niech ktoś poda jak część jest w tym zielonym wężu- czy to jest ten zawór co występuje w przedliftach? Po wymianie zdam relacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilKOZAK 11 Opublikowano 14 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2020 widzę że wreszcie ktoś z konkretami wziął się za temat Czy chodzi Ci o 1J0122351 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się