Jump to content
0
ukib5

AUTO Z ALARMEM i CENTRALNYM - BRAK PILOTA

Recommended Posts

Koleżanki i Koledzy,

Zakupiłem Audi B5 z 1997r. z dwoma kluczykami, bez pilota. Takie zwykłe Audi'owe do otwierania auta kluczykiem przekręcając zamek. Jeden zwykły + taki sam serwisowy (oryginalny, czy dorabiany - nie wiem, ma taki symbol klucza).

Samochód ma centralny zamek i alarm, który wygląda na fabryczny (naklejki na bocznych szybach bagażnika - nadwozie avant), otwory na czujki (tak mi się wydaje) w środkowych słupkach skierowane na przód i tył auta, jak auto jest zamknięte i siedzę w środku miga mi dioda w guziku światła przeciwmgłowego (co jak sądzę świadczy o uzbrojeniu alarmu - gdy się poruszam, miga jakby 2x częściej). Alarm po załączeniu wyje gdzieś z okolicy tylnego nadkola z lewej.

Do sedna.

Czy to możliwe, że auto w takiej fabrycznej konfiguracji (o ile to alarm i centralny są fabryczne) nie posiadało oryginalnie kluczyków z pilotem do otwierania/zamykania i uzbrajania/rozbrajania alarmu?

Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

 

Ł

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój Avanti też ma fabryczny alarm + centralny i nie mam pilota do otwierania i zamykania. Przy zamykaniu odzywa się trąbka z któregoś nadkola z tyłu. Wynika to z tego że pompka centralnego nie posiada radia i pilotem zdalnie nie otworzysz/zamkniesz autka.

Wszystko masz w porządku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...