imr_pl 2 Opublikowano 25 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 witam , jak w temacie , zmieniona lewa strona , był oryginał zamontowany RTS - górne , prosty , banan , wymienione końcówki drążków i drążki równiez RTS. Auto po geometrii i zbieżności - żeby jechać prosto trzeba kierownicą korygować w prawą stronę - ucieka w lewo Pojechałem na ponowną geometrię - ta sama stacja , stwierdzili że nie da się prawidłowo ustawić - lewe koło jest przesunięte do tyłu względem osi. Do wymiany wahaczy/drążków/końcówek problemów nie było Gdzie może tkwić problem? Za krótki banan.... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 25 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2018 załączam protokół z pomiarów : https://photos.app.goo.gl/P89jNquSm76BjAVFA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 29 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 do zamknięcia - źle ustawiona zbieżność i ciśnienie w kołach - 1.9 lewe 2.3 prawe , zrobione w innym zakładzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się