Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI ASV dławi się, dymi, szarpie ... Zagadka ...


KKStargard

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! 
Mam dla Was dość rozległą i ciekawą zagadkę:) 
Na wstępie bardzo przepraszam, że nie jest to a4ka - jednak ręce już opadają i szukam ratunku u Was...

Posiadam octavię 1 '03r. silnik 1.9 tdi asv. 

Objaw: Po odpaleniu silnika, pierwsze mocniejsze przyciśnięcie powyżej 2k rpm kończy się duszeniem auta i skakaniem jak żabka, puszcza chmurę i zaczyna ciągnąć. Potem lata jak wściekły. 

Do tej pory zrobione : 
- Regeneracja turbiny (wymiana rdzenia, czyszczenie geometrii) + nowa grucha 
- Ominięcie egr na przewodach podciśnienia + zaślepienie 
- Wszystkie przewody podciśnienia nowe 
- Przepływomierz nowy oryginał Bosch 
- Nowy zawór n75.  

Dziś miałem dużo mocniej nasilony objaw .... 

Mianowicie : zaczął się dusić, z wydechu niebiesko-biały dym, z tym, że nie chciał zacząć jechać normalnie. Nawet na biegu jałowym wypuszczał z siebie niebiesko-biały obłok... Jak stanąłem to bardzo nierówno pracował, a próba ruszenia skończyła się zgaśnięciem auta. Po kilku minutach odpaliłem ponownie i jak ręką odjął ... 

Dodatkowo samochód był na profesjonalnej diagnostyce komputerowej wszelkich parametrów, od wtrysków, przez ustawienie rozrządu po nastawnik pompy - wszystko tutaj jest ok! 
Logi, które udało mi się wykonać :
Logi statyczne 08: 
http://vaglogi.pl/log-003_cj0Vd.html
http://vaglogi.pl/log-004_0Vh45.html
http://vaglogi.pl/log-007_x0qi2.html
http://vaglogi.pl/log-013_qgcIiN.html
http://vaglogi.pl/log-000_Vc6aB.html
http://vaglogi.pl/log-001_6aKSs.html

Logi statyczne BS:
http://vaglogi.pl/log-004_SaUwc3a.html
http://vaglogi.pl/log-011_aTXRW3.html
http://vaglogi.pl/log-000_X8U0E.html
http://vaglogi.pl/log-003_H9RQ9F8.html

Logi dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-008_v9AP2.html
http://vaglogi.pl/log-010_HHnq6WW.html
http://vaglogi.pl/log-011_H3Bj7L.html
http://vaglogi.pl/log-000_txrfk0.html
http://vaglogi.pl/log-001_wCAEZ.html
http://vaglogi.pl/log-003_Ig6ZU.html
http://vaglogi.pl/log-004_Mq5TSD0.html

Ciekaw jestem Waszych opinii ;)
 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Helga napisał:

Posprawdzaj szczelność przewodów paliwowych,filtra oraz zaworka zwrotnego.

Jedyne co zauważyłem, to w przewodzie do filtra paliwa, zazwyczaj jest delikatny pęcherzyk powietrza. Tak to nie widać żeby były jakieś nieszczelności. Paliwo się nie cofa, nigdzie się nie sączy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Leopold27 napisał:

Niema sensu wydawać kasy na hamownie,najważniejsze to logi.

Logi, które zrobiłem są w pierwszym poście. Chciałbym zobaczyć na hamowni czy przypadkiem ten soft nie szkodzi auto. Np. czy za mocno paliwem nie podlewa. Nie ma sensu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.10.2018 o 19:33, Helga napisał:

Podeślij logi forumowemu koledze:Spanky,powie co do poprawy bo ogarnia temat.

ciśnienia w cylindrach ktoś zmierzył?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...