Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BEX wypadanie zapłonu 4 cylindra przy 100km/h na zimnym


Piter97

Rekomendowane odpowiedzi

a4 b6 1.8t bex 2003r + lpg

Witam mam taki problem gdy silnik nie jest dobrze zagrzany ma wypadanie zapłonu na 4 cyl. check wtedy miga dzieje się to przy przyspieszaniu 100 km+ na benzynie autko chodzi idealnie

Błędy które się pojawiają to P0304 cylinder 4 Misfire Detected

Następny problem to zapalający sie check na wolnych obrotach gdy auto stoi tak około 5min P0171 system too lean (bank1)

Wcześniej tez miał wypadanie zapłonu na 2 cyl. lecz po wymianie cewek i świec na 2 cylindrze już ok, wymieniłem jeszcze wtryskiwacze gazu ale nic to nie dało stare były z valtek 

Co możne być przyczyna? nieszczelność w układnie dolotowym? odma? czy możne coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz błąd od ubogiej mieszanki więc pasuje podejrzeć parametry i wystroić. Jak zamienisz wtryskiwacz miejscami to też wypada na 4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryskiwacze sa nowe niedawno zakładane wiec to raczej nie to strojenie tez jest nowe+nowy sterownik a dalej to samo gdy auto osiagnie temp. 90 to juz jest wszystko ok

Na starych wtryskiwaczach było tak samo

A teraz mi sie przypomniało 1 sonda miała błąd od grzałki lecz teraz go nie widzę możne to być przyczyna?

Takie błedy miał zaraz po kupnie 

45060163_1431268180358935_1674188731701002240_n.jpg

Edytowane przez Piter97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób log statyczny i dynamiczny na lpg grup 2+33.

Prócz tego logi dynamiczne na 2+33, 3+20 i 115+118 na benzynie i będzie widać czy w ogóle jest sprawny.

Jakie masz teraz wtryski i reduktor? Błąd od kata często jest przez źle wystrojoną instalację.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, przem8 napisał:

Zrób log statyczny i dynamiczny na lpg grup 2+33.

Prócz tego logi dynamiczne na 2+33, 3+20 i 115+118 na benzynie i będzie widać czy w ogóle jest sprawny.

Jakie masz teraz wtryski i reduktor? Błąd od kata często jest przez źle wystrojoną instalację.

Mam obd na BT ale tam chyba nie da się zrobić logów. Dzisiaj będę wjeżdżał na warsztat to podłącze pod kompa

Wtryski gazu aeb+ sterownik lpg tech założone tydzień temu reduktory. x2 tomasetto at09 nie zmieniałem bo trzymają ciśnienie 

błąd kata nie wyskakuje od czasu jego skasowania (około 4tys km)

jedyne błędy które się pojawiają to  P0304 przy przyspieszaniu na zimnym na gazie po przełączeniu na benzynie check gaśnie  i P0171 na wolnych obrotach na lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód od gazu wpiety w cewke, kilka osób na forum o tym pisało. Sam zakładałem gaz I zamiast do walka rozrządu też wpialem się w cewke I mam to samo tyle że bez błędu I na sterowniku staga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka za mało mierzy, turbo niedoładowuje i stukowe na pb na 4 cylindrze i gaz mega ubogo ustawiony pod obciążeniem.

Szczelność dolotu i dv do sprawdzenia, przepływka do podmiany. Sprawdzałeś kompresję?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dv sprawne nie puszcza powierza sprężynka chodzi jak wcisnę sprężynkę i przytkam podciśnienie to sprężynka trochę się wraca ale przepływ powietrza jest 

sprawdzałem zaworki zwrotne i zaworek 07C133529A puszcza powietrze w obie strony

grzybek przy odmie tez sprawdzilem i jest ok 

gdzie mogę jeszcze poszukać przyczyny bo wątpię ze ten zaworek był przyczyna nieszczelności 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...