Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.9 TDI BKE Prośba o analizę logów.


Kampap

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Silnik 1.9 TDI BKE fabrycznie bez DPF. Powodem zrobienia logów jest basowe dudnienie silnika. Najbardziej słychać przy filtrze powietrza. Błędów silnika brak. Po wymianie popychaczy i panewek jest to samo. Wałek nie wymieniony ale mechanik powiedział że nie jest wytarty. Pozdrawiam

Logi statyczne:

Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_E9BlmxW.html
Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_JFdqU.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_K2m0s.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_reF808.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_W15J2G4.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_107h1.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_HmkWE.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_5eo685.html
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_Juk99SU.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_99Hq9t.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_340aF1l.html

Logi dynamiczne:

Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-001_003_004_E9BlmxW.html
Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_JFdqU.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_K2m0s.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_reF808.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_W15J2G4.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_107h1.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_HmkWE.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_5eo685.html
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_Juk99SU.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_99Hq9t.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_340aF1l.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź czy broki są na swoim miejscu.

W logach wszystko ok, możesz jedynie poprawić ustawienie kąta synchronizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z dudnieniem rozwiązany. Silnik pracuje teraz jak 1.9 TDI przystało ?. Powodem były wypadnięte broki. Jeden siedział normalnie, drugi był w połowie wysunięty, a dwóch w ogóle nie było. Teraz ciekawe gdzie one są? Swoją drogą dziwny temat z tymi brokiami jak nawet doświadczony mechanik nie zobaczył tego jak zmieniał popychacze.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 12.11.2018 o 10:12, pawcio89 napisał:

Podłącze się do tematu prosiłbym też o analize logów

Przeładowanie od 1400 do 3500 obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IN&OUT Cleaner - czyszczenie 

Po wlaniu tego dadatku panowie pomału wszystko wraca do normy czekam jeszcze aż wypale do końca paliwo i zdam relacje .

Edytowane przez pawcio89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...