Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie głowicy problem


Marian_NOL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Panowie problem powstał po wymianie głowicy. Pękła głowica kupiłem używana zmieniali mi to na warsztacie złożyli wszystko Audi jedzie ale do 3tys powyżej zaczyna szarpać nie dokreci obrotów d czerwoneg pola zrobiłem ok 20mil wyskoczył check. Wróciłem na warsztat pokazało błąd sondy i nie można go zgasic gasza i się zapala, Dpf zabity 76% wtryski gubią wartości 3 i chyba 1, chcieli mi czyścić DPF £450 wymieniać uszczelki na wtryskach bo tego nie zrobili no i wymienić sondę. Zabrałem samochód wyszedł jeden wielki wal z warsztatu nie mam nawet papieru co zrobili bo zapłaciłem gotówką i mi nie wystawia żadnego papieru ale c**j z nimi muszę coś zrobić z samochodem żeby go zrobić bo wyszedł już mnie £4k  i nie jedzie. W poniedziałek odstawiam do innego mechanika żeby sprawdził co to może być zanim wymienię kolejna połowę samochodu. Spotkał się ktoś z was z takim przypadkiem może macie jakiś pomysł gdzie szukać czy faktycznie to przed DPF skoro sonda pokazuje błąd to wymienić?  Ratujcie bo mam go miesiąc i nie będzie chyba miłości między nami ? 

Edytowane przez Marian_NOL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie , co to za auto i z jakim silnikiem ( kod literowy please ), bo B6 1,9TDI to raczej DPF-a fabrycznie nie miały :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze na pompkach i śruby mocujące pompki powinny być wymienione jak chcesz by auto miało szanse chodzić przyzwoicie :whistling:

Przydały by się logi albo chociaż screeny grup pokazujących stan pracy pompek i DPF-a , bez tego to zgaduj zgadula ....

Które to grupy w BRD to Ci nie powiem,  nie znam dobrze  tego motoru.:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koncowki wtryskow szmata wyczyscili powyzej 3000rpm brakuje mu paliwa i się dusi ksztusi 

Wydaje się to być niemożliwe Ale uwierz szmata potrafi zabić otwory i nawet ciśnienie paliwa tego nie wypłuka 

Kupę lat temu sam się tak jeździłem majac 1Z na VP

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po wymianie głowicy nie zmienili uszczelnień na pompkach i tez nie bylo mocy powyżej 3k obr na 6 biegu, 145 koni z 200.

po pewnym czasie już przy mocniejszym niewsnuciu gazu "brakowało" paliwa i wpadał silnik w wibracje. na jałowych pracował normalnie.

Trzeba to dobrze zrobić i skręcić dobrym momentem. po wymianie oringów problem zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek odstawie do kogoś innego zobaczymy co powie ?

Edytowane przez Marian_NOL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa się trochę przeciąga ale samochód trafił do innego warsztatu, check zapalił błąd staly od sądy spowodowany spalona świeca, i teraz tak gość dzwonił do aso o zestaw oringow na wtryski zaproponowali oringi śrubę i miedziana podkładkę ale dzwoni do mnie i mówi że u mnie nie ma tej miedzianej podkładki. Było coś takiego w BRD czy mogli źle to wcześniej złożyć? 

Edytowane przez Marian_NOL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Marian_NOL napisał:

Sprawa się trochę przeciąga ale samochód trafił do innego warsztatu, check zapalił błąd staly od sądy spowodowany spalona świeca, i teraz tak gość dzwonił do aso o zestaw oringow na wtryski zaproponowali oringi śrubę i miedziana podkładkę ale dzwoni do mnie i mówi że u mnie nie ma tej miedzianej podkładki. Było coś takiego w BRD czy mogli źle to wcześniej złożyć? 

W BRD nie ma podkładek.

A ta głowica to pewna co założona ?

Bo u mnie było pęknięcie na głowicy w okolicach pompowtryskiwacza i były identyczne objawy.

Dopóki silnik był zimny chodził jak marzenie, po czasie gdy się nagrzał korekcja na 3 garze uciekała, zaczynał szarpać bo się zapowietrzał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, TomekTdi napisał:

W BRD nie ma podkładek.

A ta głowica to pewna co założona ?

Bo u mnie było pęknięcie na głowicy w okolicach pompowtryskiwacza i były identyczne objawy.

Dopóki silnik był zimny chodził jak marzenie, po czasie gdy się nagrzał korekcja na 3 garze uciekała, zaczynał szarpać bo się zapowietrzał

Głowica była z Polski po planowaniu i sprawdzeniu jak mi to składali wcześniej mówił że perfekt, w UK już nie dawałem na sprawdzenie. Jak odstawilem go do innego mechanika powiedziale że mam olej ponad stan centymetr albo tyle dodali albo ropę pchalo do oleju przez oringi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Check zapalił się przez spalona świece nie ma już z tym problemu, wymienienio oringi filtr paliwa i pompka bo spawdzili i nie było ciśnienia. Audi wróciło do żywych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.11.2018 o 14:33, piotrsob1 napisał:

Pilnuj na początku stanu oleju , jak nie będzie rósł to będzie dobrze :D

Powiem Ci ze jak odebrałem Audi z pierwszego warsztatu i trafiło do drugiego w miedzyczasie zrobiłem ok 40mil powiedział mi że mam dużo oleju ok 1cm odrazu wymieniłem olej. Po tym jak odebrałem samochód wszystko ok zrobiłem 100mil gdzieś ubyło płyny w chłodnicy zapaliła się kontrolka dolalem zrobiłem kolejne sto i jest bez zmian.

Edytowane przez Marian_NOL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie układ chłodzenia nie był dobrze odpowietrzony, odpowietrzył się dopiero po pełnym rozgrzaniu silnika i dla tego płynu ubyło.

Przez pierwszy miesiąc , albo chociaż kilkanaście dni zadaj sobie trudu porannego sprawdzania poziomu płynów eksploatacyjnych, jak się nic nie będzie z nimi działo to jest dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli można spać spokojnie myślałem że coś jest nie tak. Szczerze jeżdżę codziennie firmowym autem Audi jeździ moja dziewczyna z dzieckiem a za kilka dni rodzi więc samochód będzie stał chwilowo. Ale w grudniu będę miał kilka wyjazdów na lotnisko sprawdzę po każdym przejeździe czy coś się zmieniło. Dzięki za pomoc wszyskim ?

Teraz czas na ogrzewanie, 

niekonczaca sie opowiesc :)

Edytowane przez Marian_NOL
Blad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...