Emejcz 76 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Może ktoś potwierdzić, że do regulacji pochylenia koła jest ta żółta śruba mimośrodowa, a do zbieżności ta czerwona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Potwierdzam. Potrzebne Ci takie śruby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Jeszcze nie wiem, dopiero jak odkręcę to się dowiem. Masz takie? Jak coś to PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Tej zółtej nie odkrecisz ;D czerwona 50/50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Właśnie żółtą udało mi się odkręcić i poluzować, ale nie mogłem jej wstępnie wybić z tulei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 bo pewnie zerwała się na gumie i dlatego niby się kręci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Rozumiem, że już to przerabiałeś Dużym młotem nie udało ci się ich wybić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) Nie ma bata. Uciąłem śruby... nie chciało mi się bawić w wymiane samych tulejek a i wahacze juz lekko rude były wiec. Opuściłem lekko tył sanek, odkręciłem oba tylne górne wahacze. Kupilem nowe mooga za 80 zł sztuka. I wymieniłęm efektem tego są nowe ładne wahacze i nowe tulejki z dwóch stron wahacza Aha, jakbys się decydował na taki krok wyczyść dobrze wystający gwiny sruby ktory tryzma te wahacze do sanek!!! gwint w sankach w który wkręca się srube od tych wahaczy jest tylko wprasowany i bardzo latwo się ta nakrętka przekręca i kręci razem ze srubą potem i jest problem. Edytowane 4 Listopada 2018 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Myślałem o wrzuceniu samych tulejek Lema do tych wahaczy, bo poniżej 20zł sztuka, ale skoro one są takie tanie to rzeczywiście może nie być sensu... Co do tego gwintu w sankach to o którym dokładnie mówisz? Jak patrzę w etce to tam mi podaje, że występuje normalnie śruba z nakrętką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) Tak, nakrętka śruby nr 11, Obrazek sugeruje nakrętke ale to już jako rozwiazanie po wymianie jak się ta wprasowana ori "nakretka" popuści. A dodam ze ta ori nakrętka która tam siedzi ma kształt taki że nie pasuje na zaden klucz , trzeba ją trzymac jakims morsem albo przyspawać jak puści . Edytowane 4 Listopada 2018 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Ok to już kumam, gdzieś o tym czytałem, ale nie wiedziałem o którą śrubę będzie chodziło. No to na bank się to dziadostwo urwie, to już chyba lepiej od razu to przyspawać jeszcze zanim zacznie się kręcić, albo przygotować nowe nakrętki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 U mnie z jednej strony się urwała, z drugiej byłem mądrzejszy i wystający gwint w nakrętce zanim ruszyłem srubę wyczyściłem na błysk, psiknalem wd40 i odkreciłą się miodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 W moim b7 odkręciły się wszystkie. W b6 dawcy quattro też. A u kolegi w b6 uwalone wszystkie. Sanki musiałem wyciągać bo nie szło tego na aucie ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Soul gdzie te moogi tak tanio kupowałeś? Pewnie na zniżkach w intercarsie ? Ja poniżej 130 nie widzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Z pół roku temu to było, fakt 100 zł za sztuke placilem w IC. I tak moim zdaniem lepiej zaplacić 130 za nowy wahacz z nowymi tulejami niz bawic się w wyciskanie i wciskanie samych tulejek do zardzewiałego wahacza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Zastanawiam się czy ten wahacz z b8 ten aluminiowy nie jest czasem identyczny w rozstawie i nie pasowałoby plug n play. Badałeś może ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się