Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Quattro geometria tył.


Emejcz

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś potwierdzić, że do regulacji pochylenia koła jest ta żółta śruba mimośrodowa, a do zbieżności ta czerwona?

 

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie wiem, dopiero jak odkręcę to się dowiem.  Masz takie? Jak coś to PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie żółtą udało mi się odkręcić i poluzować, ale nie mogłem jej wstępnie wybić z tulei :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że już to przerabiałeś :P

Dużym młotem nie udało ci się ich wybić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma bata. Uciąłem śruby... nie chciało mi się bawić w wymiane samych tulejek a i wahacze juz lekko rude były wiec.

Opuściłem lekko tył sanek, odkręciłem oba tylne górne wahacze. Kupilem nowe mooga za 80 zł sztuka. I wymieniłęm :) efektem tego są nowe ładne wahacze i nowe tulejki z dwóch stron wahacza

Aha, jakbys się decydował na taki krok wyczyść dobrze wystający gwiny sruby ktory tryzma te wahacze do sanek!!!  gwint w sankach w który wkręca się srube od tych wahaczy jest tylko wprasowany i bardzo latwo się ta nakrętka przekręca i kręci razem ze srubą potem i  jest problem. 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o wrzuceniu samych tulejek Lema do tych wahaczy, bo poniżej 20zł sztuka, ale skoro one są takie tanie to rzeczywiście może nie być sensu...

Co do tego gwintu w sankach to o którym dokładnie mówisz? Jak patrzę w etce to tam mi podaje, że występuje normalnie śruba z nakrętką.

image.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, nakrętka śruby nr 11, Obrazek sugeruje nakrętke ale to już jako rozwiazanie po wymianie jak się ta wprasowana ori "nakretka" popuści. 

A dodam ze ta ori nakrętka która tam siedzi ma kształt taki że nie pasuje na zaden klucz , trzeba ją trzymac jakims morsem albo przyspawać jak puści . 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to już kumam, gdzieś o tym czytałem, ale nie wiedziałem o którą śrubę będzie chodziło.

No to na bank się to dziadostwo urwie, to już chyba lepiej od razu to przyspawać jeszcze zanim zacznie się kręcić, albo przygotować nowe nakrętki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z jednej strony się urwała, z drugiej byłem mądrzejszy i wystający gwint w nakrętce zanim ruszyłem srubę wyczyściłem na błysk, psiknalem wd40 i odkreciłą się miodzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim b7 odkręciły się wszystkie. W b6 dawcy quattro też. A u kolegi w b6 uwalone wszystkie. Sanki musiałem wyciągać bo nie szło tego na aucie ogarnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soul gdzie te moogi tak tanio kupowałeś? Pewnie na zniżkach w intercarsie ? Ja poniżej 130 nie widzę... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pół roku temu to było, fakt 100 zł za sztuke placilem w IC. 

I tak moim zdaniem lepiej zaplacić 130 za nowy wahacz z nowymi tulejami niz bawic się w wyciskanie i wciskanie samych tulejek do zardzewiałego wahacza... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy ten wahacz z b8 ten aluminiowy nie jest czasem identyczny w rozstawie i nie pasowałoby plug n play. Badałeś może ten temat? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...