Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów. Problem.


Wojtek2018

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć ;) Zrobiłem logi dynamiczne, bo auto nie jeździ tak jak jeździło kiedyś. Czasami zapala się na LPG błąd ubogiej mieszanki. Chciałbym prosić o analizę logów.

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Pb 

http://vaglogi.pl/log-115_118_KM36JvW.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_hydaALI.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_53279V.html

LPG

http://vaglogi.pl/log-115_118_933446.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_1OdXL.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_L7mm5.html

2 miesiące temu wymieniłem zawór dv i N75. Robiłem logi i turbo ladowalo ok.

Edytowane przez Wojtek2018
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasowałeś błędy przed logami?

Turbo praktycznie nie pompuje, dobrze masz podpięte n75? Korekty na pb i lpg to porażka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy kasowalem. N75 podlaczylem tak samo jak był oryginalny. Poniżej zamieszczam logi na lpg, ktore zrobiłem tak o sobie miesiąc temu.

http://vaglogi.pl/log-115_118_anj0EMt.html

Moim zdaniem turbo ladowalo w miarę ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Wojtek2018 napisał:

Moim zdaniem turbo ladowalo w miarę ok...

Nie do końca, bo niedoładowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mi radzisz żebym zrobił? Czy na postoju będzie turbo ladować jak np. Silnik osiągnie 3tyś. obr.? Myślałem żeby w taki sposób poszukać nieszczelności używają np. wody z mydłem.... Na zasadzie gdzie jest nieszczelność są bańki... Trochę druciarstwo, ale teraz nie mam jak sprawdzić nieszczelności dmuchajac w dolot, więc może to coś pomoże?

Czy zacząć szukać gdzieś indziej? Dodam,ze turbo było regenerowane 30tyś km temu i obchodzę się z nim jak powinno...

Dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zdejmiesz przewód z gruchy to turbo powinno ładować pełnym ogniem aż do momentu przeładowania i trybu awaryjnego więc spróbuj czy poczujesz różnicę ? 

Wymieniony n75 jest z aso czy jakiś no name z alledrogo?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem na alldrogo.... Jutro rano postaram się zobaczyć.

Dzięki za pomoc ;)

Pozdrawiam

Edytowane przez Wojtek2018
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąłem wężyk idący z n75 do gruszki. Auto ciągnie super,turbo słychać i czuć że ładuje lecz żaden błąd nie wyskakuje... po 3tyś obr jakby sie mulilo... zrobiłem logi tak na szybko. Wszystko na pb.

httph://vaglogi.pl/log-115_118_Fc8kI.html

Potem jak założyłem wężyk na n75 i gruszke, odlaczylem aku na chwilę i ponownie zrobiłem log

http://vaglogi.pl/log-115_118_fx1zK.html

Tak mam założony n75

 

Jakieś pomysły? Po prawnej idzie do węża wychodzącego z filtra powietrza, po lewej do WG

Jeszcze mam taki błąd przed robieniem logów: 

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-00 - -

Pozdrawiam ;)

Edytowane przez Wojtek2018
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Wojtek2018 napisał:

Potem jak założyłem wężyk na n75 i gruszke, odlaczylem aku na chwilę i ponownie zrobiłem log

http://vaglogi.pl/log-115_118_fx1zK.html

Turbo bardzo późno wstaje ale jakoś tam dmucha. Błąd od ubogiej mieszanki, może być przez za mały przepływ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro wrzucę logi z pracy przeplywomierza. Czym mogę go przeczyscic, gdyby był jakiś syf w środku żeby go nie uszkodzić, o ile jest dobry? 

Można jakoś vag-com sprawdzić zawór N75?

Pisząc o za małym przepływie masz na myśli przeplywke,czy coś zwiazanego z przewodami gumowymi, itp.?

Generalnie w sobotę chcę temat gruntownie ogarnąć, bo zależy mi na sprawnym aucie....

Pozdrawiam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały przepływ może być przez przepływkę albo przez nieszczelność, przepływke mozesz przeczyścić środkiem dedykowanym do tego celu, zrób loga 118 z odpieta wtyczką od n75.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log z odpieta wtyczką od n75

http://vaglogi.pl/log-118_2qMF1A7.html

Zrobiłem jeszcze z ciekawości inne logi, oczywiście z podpietym n75 http://vaglogi.pl/log-002_115_118_59j7t.html

10tyś km temu przy 5000 obr miałem przepływ 118,5g/s ale turbo też do końca nie ladowalo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podciągnij troche sztangę turbiny na regulacji, tak zeby z logiem z odpieta wtyczką ładowało niecałe 0,3 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...