Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 2.0 TDI [BLB] ciężko zapala ale nie zawsze [Film]


popo601

Rekomendowane odpowiedzi

Ok. Tylko jak by pompa tandemowe puszczała to raczej po dłuższym postoju byłby problem z odpaleniem-raczej (jeśli się mylę to mnie poprawcie). A u mnie po 4 dniach postoju zapalił bez problemu a zaraz potem po przejechaniu paru km. i dwugodzinnym postoju podczas odpalania zadlawił się. Załamka. O co chodzi?

A co mechanik to inna teoria...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno ten typ tak ma a przyczyn może być sporo jak napisał ktoś wyżej tylko szkoda że nie ma na to prostego rozwiązania ? tylko zaraz trzeba pół auta rozbierać I wymieniać różne części po kolei u mnie póki co problem się nie nasila i występuje dość rzadko aczkolwiek problem jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej przerwie i świętach( wszystkim Wszystkiego dobrego). 

Uporałem się z wpadaniem w wibracje na biegu jałowym. Pomogło wyczyszczenie przepływonierza. 

Poranne odpalanie lub po postoju: założyłem zaworek na przewodzie paliwowym na doprowadzeniu paliwa do filtra i działa. Auto pali bez problemu, szarpania, efektu zapowietrzania itp. Wiem że to tylko pół środek ale jestem bliżej celu. Obstawiam pompę tandemową. Zobaczę co będzie dalej. Będę informował o postępach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie teraz jak są przymrozki to auto pali na strzała zawsze :) bardzo to dziwne, pewnie jak przyjdzie wiosna i się zrobi cieplej to problem wróci. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej Panowie, mam to za sobą. Nawet jak byłem u Spanky'ego na programie (pierwszym), to sam Maciek to zauważył że coś nie pali jak trzeba. 

I teraz tak, problem dotyczy dawki paliwa i jak to mówią TEN typ tak ma. W autodacie przy takim problemie jest wskazówka, że jak się on pojawia (a związany jest z wyrabianiem się czegoś tam przy pompkach pod wpływem zużycia) to konieczna jest wizyta w ASO na wgranie update softu. U mnie problem rozwiązał Rogal, który potwierdził i nawet tłumaczył mi co się tam wyrabia. Problem rozwiązał przy okazji nowego softu. Teraz niezależnie co się dzieje, czy jest zimno czy ciepło, auto odpala od strzała.

Edytowane przez mravel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rogal z RPerformance Warszawa ul Mineralna. Jak znajde autodate i wpis o upgrade software w ASO to wrzuce tu screena

Edytowane przez mravel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się zaczęło ? trochę cieplej na dworze a auto zapala jak stary diesel przy -15 ? aż strach pomyśleć co będzie przy +30 czy wogóle będzie zapalać, rano pali na strzała przy +2 czy +5 ale po pracy jak jest zdecydowanie cieplej do +15 to za każdym razem pali ciężko i nie wchodzi na obroty od razu, mam wrażenie że jest zdecydowanie gorzej jak w zeszłym roku we wrześniu gdzie jeszcze było w miarę ciepło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...