Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T BFB] Logi- prośba o ocenę.


piotrek_Rz

Rekomendowane odpowiedzi

M.in. zapchany kat, ciśnienie paliwa (niewyrabiające wtryski po chipie, kiepski program), kompresja. U Ciebie obstawiam przede wszystkim dwie pierwsze możliwości.

Póki co powtórz tylko 3+20 po wymianie świec i ewentualnie zalaniu 98 żeby nie katować silnika.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, więc czekam na te świece i wracam z logami. Jeszcze jest sprawa mokrych wtrysków, będę musiał uszczelnić. Nie wiem ile to może mieć wpływu na doładowanie. Zobaczę co i jak z ich uszczelnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oringi dobierzesz w sklepie i są też na znanym portalu po kilka zł sztuka. Do tego musisz wymienić uszczelnienia gniazd wtryskiwaczy ale to już aso raczej zostaje i właśnie to one najczęściej puszczają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, przem8 napisał:

M.in. zapchany kat, ciśnienie paliwa (niewyrabiające wtryski po chipie, kiepski program), kompresja. U Ciebie obstawiam przede wszystkim dwie pierwsze możliwości.

Póki co powtórz tylko 3+20 po wymianie świec i ewentualnie zalaniu 98 żeby nie katować silnika.

Wracam z logami, wcześniej błędy skasowane. Ponownie na zbyt krótkiej prostej, ale myślę że to co widać w logach jest jednoznaczne- wnioskując po informacjach jakie podaliście wcześniej. Logi na Pb95.

003 020

Jakie działania z katalizatorem? Czy można już uznać że się nie nadaje czy jeszcze go sprawdzić?  Jak ocenić jego stan, czy cokolwiek przez niego widać? Jeśli się nie nadaje to  pozostaje wycięcie i downpipe, sportowy?  

Edytowane przez piotrek_Rz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest poprawa. Kata najlepiej zdemontować i go przejrzeć. Możesz zostawić pustą puszkę. Sprawdź ciśnienie paliwa jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przem8 napisał:

Jest poprawa. Kata najlepiej zdemontować i go przejrzeć. Możesz zostawić pustą puszkę. Sprawdź ciśnienie paliwa jeszcze.

Ok, więc teraz zabieram się za to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2018 o 20:39, przem8 napisał:

Jest poprawa. Kata najlepiej zdemontować i go przejrzeć. Możesz zostawić pustą puszkę. Sprawdź ciśnienie paliwa jeszcze.

Wracam po długiej przerwie. Z czasem było słabo, mając inny samochód audi stało i czekało. 

Sprawdziłem katalizator, okazało się że w środku się posypał i słychać było że się przesypywało przy przechylaniu katalizatora (trochę też się wysypało). Aktualnie jest już założony od bartez80 (BM- Performance). Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie paliwa i pod obciążeniem spada minimum do 4bar (normalnie wyżej). Na wolnych też ponad 4bary.

Miałem jeszcze poczekać z odpowiedzią na logi ale chciałem zapytać czy wykonywać tylko 3+20 czy pozostałe również? 

Aktualnie mam pół zbiornika Pb95. Logi zrobię jutro tak jak trzeba.

Logi jakie zrobiłem w ubiegłą sobotę, niestety nie skasowałem błędów przed nimi i za krótkie ale wrzucam. 

003 020 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.12.2018 o 22:23, przem8 napisał:

Powtórz wszystkie.

Mam logi. przed wykonaniem błędy kasowałem.

002 033

002 003

115 118

Pb95

003 020

Pb98 (dolałem 98, pewnie gdzieś 50/50)

003 020 v1

003 020 v2

Logi po dolaniu Pb98 już nie kręcone tak wysoko i robione ze zmianą biegów ale gaz wciśnięty do końca dopiero na 3 biegu.

Z tego co znalazłem w innych tematach pewnie pora na sprawdzenie ciśnienia sprężania, może jeszcze cewki i wtryski.

Panowie jakie kolejne działania i pomysły?

 

Edytowane przez piotrek_Rz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, piotrek_Rz napisał:

Z tego co znalazłem w innych tematach pewnie pora na sprawdzenie ciśnienia sprężania,

Warto sprawdzić ale trzeba pomyśleć o wgraniu serii i powtórce logów. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA tą chwile nie wiadomo na ile problem cofania zapłonu to kwestia softu od abt, czy ogólny problem z silnikiem, dlatego najelpiej byłoby wrzucić serię, jak chcesz zrobie CI kompa z seria na podmiane.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Łukasz13 napisał:

NA tą chwile nie wiadomo na ile problem cofania zapłonu to kwestia softu od abt, czy ogólny problem z silnikiem, dlatego najelpiej byłoby wrzucić serię, jak chcesz zrobie CI kompa z seria na podmiane.

No taki mam plan właśnie na to. Odezwę się do Ciebie na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2018 o 16:52, przem8 napisał:

Warto sprawdzić ale trzeba pomyśleć o wgraniu serii i powtórce logów. 

Wgrana seria. Paliwo Pb98. Błędy kasowane.

115 118

002 003

002 033

003 020

002 032

Że święta się zbliżają... Wesołych świąt życzę wszystkim. Z czasem może być różnie, już teraz wam dziękuję za pomoc w temacie. :)

Edytowane przez piotrek_Rz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, przem8 napisał:

Logi w normie i wychodzi, że soft był skopany.

W końcu widać poprawę.

No niestety potwierdziło się abt... Cofanie zapłonu, które jeszcze jest widoczne może wynikać teraz z czego najprawdopodobniej?

Co z doładowaniem jest też ok? 

Pytam bo chciałbym być pewny czy już nic nie zostało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest lekkie przeładowanie ale tak może zostać i jest niegroźne. Lekkie stukowe jest ale może wynikać z gorszej kompresji albo i zużycia cewek. Korekty mieszczą się w normie więc póki co spokojnie możesz jeździć :D

Jakby się upierać to można skontrolować ciśnienie paliwa pod obciążeniem.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, przem8 napisał:

Jest lekkie przeładowanie ale tak może zostać i jest niegroźne. Lekkie stukowe jest ale może wynikać z gorszej kompresji albo i zużycia cewek. Korekty mieszczą się w normie więc póki co spokojnie możesz jeździć :D

Jakby się upierać to można skontrolować ciśnienie paliwa pod obciążeniem.

Ciśnienie sprawdzałem, utrzymuje 4bary pod obciążeniem. Cewki już raczej są wymieniane, bo oryginalne nie są (trzy z czterech- stan nieznany). Stukowe największe widać na 4 cylindrze, może jeszcze zamienię cewki i zrobię logi. Kompresję też jeszcze sprawdzę. Co do turbiny, nie wiem z czego wynika przeładowanie, myślałem bardziej o niedoładowaniu. Gregor mówi że może pęknięcie gorącej strony. Niestety wiedzy mi brakuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 98 nie powinno być cofek na serii, możliwe że silnik nie jest już w najlepszym stanie, zmierz  kompresje , turbo ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...