Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mironowóz cz. VIII - A5 sportback polift 3.0tdi s-line/S5 biel+czerń


miron78

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, miron78 napisał:

bardzo fajna sztuka i wypasik całkiem całkiem

wszystko na plus - cena hhmmmm

Troche drogo co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.11.2018 o 09:35, miron78 napisał:

z czasem może i lotka wpadnie

A co do dystansu to chyba nie bo już teraz jest na równo z nadkolem

U mnie przy dystansie 10mm wydaje się, że jest jeszcze zapas ale mam oponę 255, u Ciebie pewnie 265 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mega dziwne bo ja też mam 255 i już więcej dystansu bym raczej nie wsadził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie wsadzisz dystans. Ja mam 9j et29 + dystans 13 mm i oponę 265. Do tego dość mocno skręcony gwint i jest OK. Nic nie ociera.

Edytowane przez kamelus_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, miron78 napisał:

Pakiet competition, S-Line,sSide assist, klima 3 strefy i brak MMI :O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kamelus_ napisał:

Spokojnie wsadzisz dystans. Ja mam 9j et29 + dystans 13 mm i oponę 265. Do tego dość mocno skręcony gwint i jest OK. Nic nie ociera.

No i tu jest wytłumaczenie dlaczego wchodzi większy dystans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Pucek napisał:
10 godzin temu, kamelus_ napisał:

OK. Nic nie ociera.

No i tu jest wytłumaczenie dlaczego wchodzi większy dystans

No nie koniecznie bo pochylenie z tyłu mam ustawione w normie fabrycznej wiec na zawiasie S-line wejdzie tym bardziej :ok2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, kamelus_ napisał:

No nie koniecznie bo pochylenie z tyłu mam ustawione w normie fabrycznej wiec na zawiasie S-line wejdzie tym bardziej :ok2:

Dobrze że są ustawienia fabryczne, ale auto siedzi niżej przez co koło się bardziej chowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Pucek napisał:

Dobrze że są ustawienia fabryczne, ale auto siedzi niżej przez co koło się bardziej chowa.

Nie chciałabym Cie urazić ale chyba nie bardzo ogarniasz jak to dzialała. Kiedy auto siada na glebe to rozstaw kół sie nie zmienia tylko koła się kładą tworząc tzw. negatyw i teoretycznie miesci się szersze koło. Jeśli pochylenie koła jest regulowane jak np w A5 możesz kołem (pochyleniem) wrócić na miejsce tak jak ja to mam zrobione i w takim wypadku koło jest w pozycji fabrycznej wiec ile się dało wsadzić wcześniej tyle się da teraz. Gdybym nie zmieniał pochylenia po glebie to i 16 mm dystans się mieścił.

Edytowane przez kamelus_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kamelus_ napisał:

Nie chciałabym Cie urazić ale chyba nie bardzo ogarniasz jak to dzialała. Kiedy auto siada na glebe to rozstaw kół sie nie zmienia tylko koła się kładą tworząc tzw. negatyw i teoretycznie miesci się szersze koło. Jeśli pochylenie koła jest regulowane jak np w A5 możesz kołem (pochyleniem) wrócić na miejsce tak jak ja to mam zrobione i w takim wypadku koło jest w pozycji fabrycznej wiec ile się dało wsadzić wcześniej tyle się da teraz. Gdybym nie zmieniał pochylenia po glebie to i 16 mm dystans się mieścił.

No i bardzo fajnie że tak to u Ciebie działa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Pucek napisał:

No i bardzo fajnie że tak to u Ciebie działa:)

A u Ciebie jest inaczej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to z tyłu regulujesz?? rozumiem że z przodu też??

Edytowane przez marcin_o23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, marcin_o23 napisał:

jak to z tyłu regulujesz?? rozumiem że z przodu też??

Niestety w A5 pochylenie jest regulowane tylko z tyłu więc przód ma taki negatyw jak je położy zawieszenie. Im niżej tym większy negatyw. Regulacja tyłu jest na śrubie mimośrodowej. Oczywiście nie robi się tego "na pałę" tylko na urządzeniu do geometrii kół. Tylko tak możesz ustawić koło w kątach przewidzianych przez producenta.

 

Swoją drogą B6 ma tak samo...

Edytowane przez kamelus_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, marcin_o23 napisał:

kumam, nie wygląda to dziwnie? w sensie przód pochylony a tył nie??

Różnica między osiami to (oczywiście zależy od auta) u mnie coś chyba około 1 stopnia (nie pamiętam dokładnie dawno to było). Dla oka jest to nie zauważalne. Zresztą sam wiesz bo widziałeś moje auto. Żeby faktycznie było widać że koło leży to z 5-6 stopni by musiało być pochylone. Zresztą przód i tak mam niewiele poza normą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirku czy według Ciebie ta gałka zmiany biegów jest oryginalna ?? Bo jeszcze takiej nie widziałem...

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a5-audi-a5-2-0-tfsi-quattro-s-tronic-ID6Bdapj.html#9617912413

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...