Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kupno a4 b7 2.0


Tomas318

Rekomendowane odpowiedzi

Witam planuje kupić audi a4 b7 w którym założę instalacje lpg i chciałbym doradzić się was jaki kupić motor 1.8t czy 2.0 jak z awaryjnością tych aut i jak sprawują sie z lpg oraz ich osiągi. Z góry dzięki  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla świętego spokoju weź 1.8T, o którym się nie wypowiem.

Jeśli chodzi o 2.0 to:

- lubi olej w znacznych ilościach i niekoniecznie jest na to lekarstwo. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich egzemplarzy, ale ryzyko trafienia na bubla jest wysokie.

- ciut za mało mocy do większych załadunków jak np. rodzina na pokładzie - zwłaszcza z teściową.

- często występujący problem z gruszką podciśnienia od regulacji długości kolektora ssącego.

+ oprócz wyżej wymienionych problemów nie występują (nagminnie) większe poważniejsze awarie.

+ jeżdżąc w pojedynkę osiągi są wystarczające.

+ może być za***iście ekonomiczny - 1000km na zbiorniku (do głębokiej rezerwy) jest możliwe.

+ nie mam doświadczenia z LPG, ale raczej przyjmuje go ciepło :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość aut ma apetyt na Olej ale w b6 2.0 to jest tragedia. B7 2.0 alt to poprawione motory bo produkcję przeniesiono na Węgry i starano się zlikwidować problemy z przed liftingu. Ja osobiście użytkuje ten motor i jest ok, ale fakt 1,8T to zdecydowanie bardziej udana jednostka. Jest podatna na szybkie podnoszenie mocy i ma w zestawie 6 biegowa skrzynie manualną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B7 to ciezkie auto, ktore przy 130 km n/a bedzie ledwo dawalo rade. A spod swiatel porobi Cie kazde male gowno z 1.4 pod maska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie przesadzajcie że to taka słabizna, aż tak nie odstaje od seryjnej 1.8, w takim razie co powiedzieć o 1.6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, luckd napisał:

No nie przesadzajcie że to taka słabizna, aż tak nie odstaje od seryjnej 1.8, w takim razie co powiedzieć o 1.6?

To że nie widze sensu dopłacania do marki premium z silnikami o niewielkiej mocy. Po co dopłacać jak wrażenia z jazdy takim fwd z 1.6/2.0 będą podobne jak w skodzie, vw, czy nawet renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież 1.8T nie ma wcale tej mocy tak dużo. Jeździłem tym i sorry, ale d*py to nie urwało. Dopiero po modach na 250 KM jakoś to latało, ale z ekonomią już wtedy nie miało to żadnego związku.

2 godziny temu, bartez90 napisał:

To że nie widze sensu dopłacania do marki premium z silnikami o niewielkiej mocy. Po co dopłacać jak wrażenia z jazdy takim fwd z 1.6/2.0 będą podobne jak w skodzie, vw, czy nawet renault.

Yyy, porównywałeś jazdę Audi i Reno z tego samego rocznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Rosomak91 napisał:

Przecież 1.8T nie ma wcale tej mocy tak dużo. Jeździłem tym i sorry, ale d*py to nie urwało. Dopiero po modach na 250 KM jakoś to latało, ale z ekonomią już wtedy nie miało to żadnego związku.

Ja to wiem, no ale co tu w ogóle mówić o takim żółwiu alt. 130 km n/a w cięzkim aucie na dzisiejsze czasy to bardzo kiepsko. 1.8t bfb w stocku jeździ średnio, a alt jest po prostu wolny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

audi a4 to:

1. Samochód bardzo dobrze wygłuszony.

2. Samochód wykonany z najwyższej jakości materiałów

3. Samochód z bardzo komfortowym zawieszeniem.

4. Mało awaryjny samochód, rankingi TUV 

5. Dobrze zabezpieczony anty-korozyjne.

Motor 1.8T goni do setki w 8,6s a 2.0 131km goni do setki 9,9s jak większość aut służących nie do zapier.... a do użytkowania. Jak ktoś szuka szybkiego auta to trzeba szukać gdzie indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, ale nie są to jednakowe silniki. Z 1.8t małym kosztem robisz 200km+ i 300nm+, a wtedy różnica pomiędzy nim a alt jest przeogromna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, bartez90 napisał:

Ja to wiem, no ale co tu w ogóle mówić o takim żółwiu alt. 130 km n/a w cięzkim aucie na dzisiejsze czasy to bardzo kiepsko. 1.8t bfb w stocku jeździ średnio, a alt jest po prostu wolny.

Jest wolny, ścigać się tym nie da, ale to też nie do wyścigów się to kupuje. Sam bym się chętnie przesiadł na uturbione 2.0, ewentualnie 1.8 tfsi i nie żeby ciekać jak szalony, a żeby był zapas pod pedałem.

Pamiętam jak się przesiadłem z cinkasa 0,7 na A3 1.6 :D przez pierwsze tygodnie czułem się jak w rakiecie :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...