Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na wyższych obrotach 3.0 BITURBO po SWAPIE


Frankooo

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy kolejny temat.

Bawię, się ze swoja A4. Wrzuciłem silnik od A6 - 326BiTDi CVU. ALe mam problem z drganiami. 5 i 6 bieg okolice 2200-2800.

I czasem czuje również na 1-ym biegu tak jakby koło czy coś było dosłownie"jajowate" odczuwalne delikatnie na pedale takie dwa "uderzenia"

Koła wyważone. R19. Zrobiłem Wał - wyważony, wzmocniona podpora wymienione przeguby koło Wieliczki - Koźmice - fachowiec od wałów nie PAPROK:)

Wymieniona poduszka pod skrzynią, oraz dyfrem. Teraz wymienilem poduszki pod silnikiem obie!  ORG założony nie podroby...

Oczywiście nowy dwumas  i kewlar. Olej w skrzyni tez wymienilem, w dyfrze również.

Dorzuciłem poduszke od SQ5  z przodu przed pasem... i Kur... to samo:/:/

Program i elektronikę robi Krzysiek z Genowefy i musiał nawet uwalić z momentu do ok 680 zeby drgania zmniejszyć. Standard na tym sterowniku to 750. Mocą podbił do ok 390. Ale momentu słabo... bo drży bardziej...  Spokojnie z tego motoru i tego co założone można zrobić ok 420-440km i 750-800Nm a tu nie ma jak. Nie ukrywam narazie nawet dymka nie puszcza więc można krecic:)

Macie jakiś pomysł???

Pomóżcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto przedliftowe czy poliftowe? Przedlifty same z siebie mają problem z drganiami całego auta i kierownicy ze wzgledu na wahacze które są troche źle skonstruowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...