Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo bex słabo wstaje.


Tunio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam silnik bfb po przekładce z bex między innymi DP, wtryski 320cc,IC drugi,no i turbo z nowym corasem firmy melett. Problem w tym ze późno wstaje. Proszę o ocenę logów.

http://www.vaglogi.pl/log-115_118_313Qe8.html

z odpiętym n75

http://www.vaglogi.pl/log-118_115_U73QW.html

ze zdjętym wężykiem z gruszki od wastegate

http://www.vaglogi.pl/log-118_7Ed6Bx.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie czy n75 cos nie miesza bo z odłączonym wezykiem od wastegate przy 2200rpm mam 1450mbar a przy podłączeniu fabrycznym mam przy 2200rpm 1320 mbar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu link z pierwszej jazdy z odpietym wężykiem od wastegate 

http://vaglogi.pl/log-003_115_118_HI8f0nY.html

W porzednim linku bylo z drugiej jazdy chyba coś pusciło bo tu do 2.5 mbara daje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie N-ki logi 3 i 4 bieg

http://www.vaglogi.pl/log-115_118_QVo02.html

Nie wiem co zrobić z regulacją lpg bo na logach jest bogato a na 32 kanale w krotko i długo terminowe na ubogo 2,3 procent.

http://www.vaglogi.pl/log-002_033_3183D.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Tunio napisał:

Nie wiem co zrobić z regulacją lpg bo na logach jest bogato a na 32 kanale w krotko i długo terminowe na ubogo 2,3 procent.

Przy pełnym bucie mogą być inne korekty niż przy normalnej jeździe. Lpg i tak do regulacji obowiązkowo. Kanał 32 to tylko korekty długoterminowe, bieg jałowy i pod obciążeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, przem8 napisał:

Przy pełnym bucie mogą być inne korekty niż przy normalnej jeździe. Lpg i tak do regulacji obowiązkowo. Kanał 32 to tylko korekty długoterminowe, bieg jałowy i pod obciążeniem.

No ok ale jak ustawie na logach ze bedzie ok to na długo terminowych bedzie mocno na ubogo i będzie zwiekszac czas wtrysku czy się myle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz ustawiasz głównie z podglądem korekt krótkoterminowych w trakcie jazdy i jeśli wykonasz to dokładnie przy różnych obciążeniach, a nie tylko z butem w podłodze to będziesz miał poprawne korekty długo- i krótkoterminowe, a dzięki szerokopasmówce w tych silnikach można zrobić to dość sprawnie, nawet będąc świeżakiem.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Łukasz13 napisał:

Teraz  ładuje ok.

mozesz mi powiedziec czemu uwazasz ze jego turbo laduje ok skoro po logach widze ze doladowanie zaczyna sie pokrywac z oczekiwanym dopiero przy 2800 obr. to  normalne w w BEX / BFB?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z odpiętym wężykiem z wg wstaje tak samo jak teraz w logach, więc jest ok.

Edytowane przez Łukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Łukasz13 napisał:

Z odpiętym wężykiem z wg wstaje tak samo jak teraz w logach, więc jest ok.

ale gdyby np byla nieszczelna muszla lub uchylona klapka Wg ( bo ktos zle wyregulowacl)? to tak czy siak czy z n75 czy bez przewodu na gruszce bedzie pozno wstawac. mi sie wydaje ze nie ma co na to patrzec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Pozioo napisał:

ale gdyby np byla nieszczelna muszla lub uchylona klapka Wg ( bo ktos zle wyregulowacl)? to tak czy siak czy z n75 czy bez przewodu na gruszce bedzie pozno wstawac. mi sie wydaje ze nie ma co na to patrzec.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób u siebie loga z odpiętym wężykiem od gruszki WG i będziesz widzial jak budzi sie twoje turbo. Bo wnioskuję ze do tego nawiązujesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tu sie nie zamierzam mądrzyc w zaden sposob. zawsze z checia dowiem sie czegos nowego.
no wlasnie nawiazuje do tego, ze jezeli z n75 turbo pozno wstaje lub z odpietym wezykiem od gruszki tez pozno wstaje to problem jest mechaniczny i tak jak wyzej napisalem , moze byc nieszczelnamuszla po stronie goracej lub klapka WG jest niedomknieta, bo np ktos na sztandze podkrecil jej za mocno i jest skrajnie uchylona.
czyz nie tak?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...