Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Basowe dudnienie na biegu jałowym


lesbourgeois

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Wymieniłem rozrząd po około tygodniu wracając do domu zgrzyt i lawetowanie. Okazało się że urwala się szpilka napinacza na gwincie. Zastosowano szpilke o większej średnicy oryginalna VW. Samochód chodzi równo jak przed tym zdarzeniem ale podczas pracy wydobywa się głuche basowe dudnienie. Tylko na biegu jałowym jak dodam gazu nie słychać tego odgłosu. Czy mogły pójść hudropopychacze lub coś innego ? Czy moglo się zepsuć koło dwumasowe? Napinacz poszedł przy 40km/h w mieście. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłeś tylko śrubę i nic więcej ? Rozrząd jest kolizyjny, więc góra do sprawdzenia obowiązkowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najlepszym przypadku uszkodzony hydropopychacz , gorsza opcja to skrzywiony zawór ssący , najgorsza to jeszcze dodatkowo skrzywiona korba :decayed:

Zacznij od pomiaru kompresji , w zależności od wyniku zastanowimy się co dalej robić :whistling:

 

PS

Po co ludziska wymieniają te szpilki, przecież one pekają notorycznie , ori przykręcona odpowiednim momentem na stówe by nie pękła :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jestem po naprawie, popychacz zaworu ssacego był delikatnie skrzywiony prawie nie widocznie gołym okiem dlatego silnik  utrzymywał kompresję.. Samochód chodzi już ładnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...