Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T awt 150km interpretacja logów


gm872

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój samochód stracił moc przeładowywał do 2 bar i odcinał paliwo v max 150km/h. Teraz jest po wymiane n75 (tani zamiennik) i dv (markowy) i przeczyszczenia przepływomierza odzyskał nieco mocy, natomiast niestety uciekły mu Nm prawie w ogóle nie wciska w siedzenie V max to 190 km i nie przychodzi mu to lekko. Samochód zagazowany, logi na PB. Wcześniej przeładował turbine do 2 bar i tracił moc, teraz nie osiąga 1,5 ale stabilnie przyśpiesza. Przeczytałem mnóstwo wątków z tym i podobnymi silnikami, szczelność sprawdzona, Wg sprawdzone, nie zgadzają mi się wskazanie przepływomierza (dla awt max to 120) natomiast nie wiem czy od razu zabrać się za wymianę, czy może coś innego robi problemy, nie potrafię jeszcze poprawnie interpretować logów i proszę was o pomoc.

 

http://vaglogi.pl/log-003_020_033_x9AHJ2C.html

http://vaglogi.pl/log-033_115_6H0xsC.html

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka z Boscha 0 280 218 032 / 06A 906 451 D , jest jeszcze  naklejka z kodem R30458 i napis za do Audi A6 C5 rok produkcji 1998 poj 1781 Moc 150 Km, benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem z ciekawości przepływke z 1,9 tdi avf  zrobiłem nowe logi, niestety na 2 razy , stąd dwa pomiary.

 

http://vaglogi.pl/log-003_033_115_7MO5dOX.html

 

Edytowane przez gm872
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...