Brakar 1 Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Witam bardzo serdecznie, jesteście może w stanie mi pomóc na co mam się przygotować w budowie przelotu w 2.4 V6 A4 B5, jakiej wielkości rury szukać, materiałów, jak poprowadzić rury i jaką końcówkę zakładać. Dosłownie wszystkie informacje mi się przydadzą oraz opinie co do tego czy jest sens budowy takiego wydechu. Dodam, że w końcowej puszcze wkład mi się rozwalił i lata mi w nim metal :v . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moras22 13 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 A po co ci przelot w wolnossacej benzynie? Nie wysiedzisz w środku. Jak chcesz zeby fajnie gadał kup jakiś porzadny końcowy wydech np. Magnaflow. jak ci będzie mało to możesz zmienić środkowy na jakiś inny sportowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randor 50 Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 (edytowane) Ja mam wrzucony taki wynalazek jak w linku poniżej + dwa tłumiki przelotowe zamiast katów. Powiem Ci, że robi robotę jak cholera. Czy na jałowym biegu czy na pełnym gazie pod obciążeniem jest rasowy ogień:) W trasie powyżej 2.5 tyś rpm jest względna cisza, buczy trochę pod obciążeniem w zakresie 1.8-2.3 tyś ale jest do przeżycia. Ogólnie wielki progres względem serii jeśli chodzi o dźwięk no i wygląd. Zmieniła się też na + reakcja na gaz ale nie wiem czy to z powodu wydechu czy może z powodu wywalenia katów (były drożne). https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/product_info.php?language=en&info=p32937_ta-technix-stainless-steel-catback-2x80mm-audi-a4-quattro-2-4-2-8-2-5tdi-sedan---avant--typ-b5.html Edytowane 5 Grudnia 2018 przez Randor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moras22 13 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 W dniu 5.12.2018 o 09:24, Randor napisał: Ja mam wrzucony taki wynalazek jak w linku poniżej + dwa tłumiki przelotowe zamiast katów. Powiem Ci, że robi robotę jak cholera. Czy na jałowym biegu czy na pełnym gazie pod obciążeniem jest rasowy ogień:) W trasie powyżej 2.5 tyś rpm jest względna cisza, buczy trochę pod obciążeniem w zakresie 1.8-2.3 tyś ale jest do przeżycia. Ogólnie wielki progres względem serii jeśli chodzi o dźwięk no i wygląd. Zmieniła się też na + reakcja na gaz ale nie wiem czy to z powodu wydechu czy może z powodu wywalenia katów (były drożne). https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/product_info.php?language=en&info=p32937_ta-technix-stainless-steel-catback-2x80mm-audi-a4-quattro-2-4-2-8-2-5tdi-sedan---avant--typ-b5.html nagraj jakis filmik i wrzuc tutaj nam linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveLove 39 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 Również jestem ciekawy jak to brzmi. Wrzucaj filmik i zobaczymy, czy warto ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randor 50 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) Wrzucę coś niedługo. Tylko wiecie chyba, że największą robotę wydech robi pod obciążeniem jak się porządnie przyciśnie. Fajnie wtedy strzela przy schodzeniu z obrotów i ogólnie drze japę na poziomie nie jak honda 1.4 z mugenem ciągniętym po asfalcie:D Może nie jakoś głośno ale w kabinie trochę słychać. Jak to brzmi na zewnątrz, nie wiem. Ciekaw jestem też jak to wyłapie mikrofon w telefonie. Jutro się pobawię. Wy chłopaki moglibyście nagrać jak się Wasze 2.8 zbiera na 3 biegu od 70 do końca obrotów na płaskim terenie. Chciałbym sobie porównać:) Też coś nagram. No ale to już raczej na priv. Edytowane 10 Grudnia 2018 przez Randor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randor 50 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 (edytowane) Nagrałem co nie co. Tak jak myślałem, wyszła trochę lipa. Dźwięk jest strasznie odchudzony i brzmi jak dopakowany polonez:) Wina mikrofonu plus fakt, że pod obciążeniem jest jednak naprawdę lepiej. Sami oceńcie. Te jęki w tle to silnik. Nie wiem co to jest. Wydaje mi się, że dźwięk dochodzi od strony rozrządu. Jakby koło pasowe tarło o obudowę? Nie mam pojęcia, trochę mnie to drażni. Tu jeszcze nagrywka innym telefonem. Dużo to nie dało. Słychać zniekształcenia zamiast najniższych rejestrów + trzeszczenie itp. Nic więcej nie uchwycę. Proponuje jakiś spot:) Edytowane 14 Grudnia 2018 przez Randor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się