Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S4 B6 4.2 BBK - nie odpala


NorbolS4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Tak jak w temacie moja eska nie odpala , wieczorem było bez problemów ale z rana już nie mogłem odpalić. Wchodzi na 1tyś obrotów i od razu gaśnie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów , świece nowe , cewki są dobre , pompa pracuje jak należy tylko ciśnienie na wszystkich cylindrach nie przekracza 6 barów . Jest to automat bez gazu . Może macie jakieś pomysły co jej dolega 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz drugi kluczyk?? Bo wygląda na objawy z Imo. Podłacz kompa jeżeli posiadasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugiego nie mam , jedynie serwisowy . Podłączony komputer był i zero jakichkolwiek błędów

 

@edit I co jakiś czas miałem tak jakby kluczyk się rozkodowywał

Edytowane przez NorbolS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, xpep21 napisał:

Masz drugi kluczyk?? Bo wygląda na objawy z Imo. Podłacz kompa jeżeli posiadasz.

Imo odpada sprawdzałem kluczykiem serwisowym i dalej to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to kluczyk serwisowy ma immo? Przecież immo masz w głównym kluczyku. Nie zapala się nic na desce podczas odpalania? Ja kiedyś przez własną głupotę uszkodziłem immo w kluczyku i całe szczęście, że uszkodzony jeszcze zadziałał za którymś razem i udało mi się dojechać do speca co mi zrobił nowe immo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Raamboo napisał:

A to kluczyk serwisowy ma immo? Przecież immo masz w głównym kluczyku. Nie zapala się nic na desce podczas odpalania? Ja kiedyś przez własną głupotę uszkodziłem immo w kluczyku i całe szczęście, że uszkodzony jeszcze zadziałał za którymś razem i udało mi się dojechać do speca co mi zrobił nowe immo.

Gdzieś wyczytałem ze niby jest , byłem u drugiego mechanika to stwierdził po objawach ze 90% Imo a dokładniej blokada w sterowniku . Jutro zmieniam warsztat i jak naprawia to opisze dokładnie co robili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety mechanik dzwonił i mówił , że to nie Imo . Ogólnie to już brak pomysłów sprawdzane było : pompa paliwa, świece (wymienione na nowe), ciśnienie w cylindrach , cewki , wtryski . Komputer nadal pokazuje , że brak jakichkolwiek błędów w aucie . Może macie jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić zanim zabierzemy się za wyciąganie silnika 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem immo, jeśli odpala i gaśnie. Na jakiej podstawie stwierdził, że nie? Kluczyk serwisowy z tego co wiem nie posiada immo

Odłącz cewkę immo przy stacyjce i odpal - będzie za pewne tak samo. Może na wszelki wypadek wyłączyć immo całkowicie w sofcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pawelosinski83 napisał:

Moim zdaniem immo, jeśli odpala i gaśnie. Na jakiej podstawie stwierdził, że nie? Kluczyk serwisowy z tego co wiem nie posiada immo

Odłącz cewkę immo przy stacyjce i odpal - będzie za pewne tak samo. Może na wszelki wypadek wyłączyć immo całkowicie w sofcie?

Okazuje się , że to coś na przepustnicy powietrze z przepustnicy albo gdzieś obok ucieka do biegu jałowego i dlatego nie odpalała. Jak odbiorę to napiszę dokładniej przyczynę tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto już sprawne , okazał się uszkodzony ezektor i przez to powietrze uciekało do biegu jałowego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...