Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zwygkły licznik na pełen FIS


kikus2233

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam audiolke a4b5 1.8 z 1995r. I chciałbym zamontować w nim pełen FIS ze wszystkimi czujnikami lecz martwię się o kodowanie kluczyka, immo i ewentualne problemy z montażem czujników itp. Czytałem sporo na ten temat lecz jest tego mało o moim modelu tzn zegarek analogowy bez cyferek tzn. same kreski nic więcej. I czego będę potrzebował dokładnie tzn. Licznik manetka itp jeśli się da to prosiłbym o wyszczególnienie wszystkiego.  Serdecznie dziękuję za wszelkiego radzaju porady, odpowiedzi i pozdrawiam Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo masz po za licznikiem więc nic nie adaptujesz.

Możesz założyć fis bez instalowania czujników, piny dajesz do masy i nic nie piszczy. 

Gorzej jakbyś chciał założyć polifta

https://www.dropbox.com/s/vx50nzm250gm8rv/Audi_A4_wymiana_licznika_95_na_00(1).doc?dl=0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.11.2018 o 13:18, Fazii napisał:

Immo masz po za licznikiem więc nic nie adaptujesz.

Możesz założyć fis bez instalowania czujników, piny dajesz do masy i nic nie piszczy. 

Gorzej jakbyś chciał założyć polifta

https://www.dropbox.com/s/vx50nzm250gm8rv/Audi_A4_wymiana_licznika_95_na_00(1).doc?dl=0

 

A powiedz mi kolego jak mam polifta 1.9 licznik analog i chciałbym pół albo pełen FIS zrobić dużo jest z tym pracy? Domyślam się zależy też jakie kto ma wymagania. No powiem że nie musi być wszystkiego jakieś podstawy i czy zwykłym kablem i programem VAG czy vcds podziałam coś? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź z góry 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekladka pinów konieczna jest, dołożenie szarej kostki oraz sygnałów do niej, zmiana manetki na fis, adaptacja immo vagiem, dołożenie czyjnika temperatury/poziomu oleju w miskę lub wyłączenie tej funkcji w liczniku.

Wszystkie info znajdziesz na forum. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Fazii napisał:

Przekladka pinów konieczna jest, dołożenie szarej kostki oraz sygnałów do niej, zmiana manetki na fis, adaptacja immo vagiem, dołożenie czyjnika temperatury/poziomu oleju w miskę lub wyłączenie tej funkcji w liczniku.

Wszystkie info znajdziesz na forum. 

Ogólnie z twojego doświadczenia sporo roboty by założyć nowy FIS z takimi podstawami?? Dzień pewnie z glowy7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...