Patryk94 4 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) Auto seria. Edytowane 28 Grudnia 2018 przez Patryk94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk94 4 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 (edytowane) Stage 2 -fmic 180x550 róry 2.5" wykonanie własne -tip 3" wykonanie własne -hybryda k03 z wirnikiem k04-064 -wtryski 550cc Bosch -adapter maf 3" wykonanie własne -sportowy katalizator 2,75", róra za katalizatorem 2,75" do laczenia pod skrzynia- wykonanie własne, dalej 2.5" fox -max doładowanie 1.36bara -sprzęgło seria? -ośka, brak trakcji na 1,2 od 3 jest bez problemu opony 205/55 Edytowane 2 Stycznia 2019 przez Patryk94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieqq7 133 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 gratki!!! ładny wynik:)zaczynam trochę żałować że hybrydy nie pakowałem..;/ no ośka niestety ciężka do oponowania przy pełnym bucie:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Po wykresie widać że powyzej 5250rpm moc leci już mocno w dół, turbo więcej nie pompuje czy już gdzieś jakis osprzetu 1.8t sie kończy przy tych mocach? (kolektor wydechowy na przyklad?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk94 4 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Da sie dmuchać więcej, niestety na ta chwilę tak musi zostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się