Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0tdi (BPW) czujnik przy filtrze oleju


OffLife

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam pytanie odnośnie części przedstawionej na zdjęciu, jak się ona nazywa, jak wymienić. 

Sytuacja wyglądała następująco, jechałem bardzo spokojnie aż nagle auto zgasło bez żadnej kontrolki, pod samochodem ogromna plama oleju przez ten właśnie przewód/czujnik. Jak myślicie silnik się zatarł czy ma jakieś zabezpieczenie? Dodam ze silnik kompletnie regenerowany rok temu. Dziękuje z góry 

pozdrawiam 

7EC246E3-55DD-48EA-A06E-685F5686ADCE.jpeg

CA5E4716-9507-4E23-A24C-3B384846E56A.jpeg

8E1A309C-EE61-48C9-A759-F2849CAE7F7F.jpeg

6CA82EF1-3C18-46C5-90FC-53A4AFB20551.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ulamany  przewód olejowy zasilania turbine 

Turbo napewno smietnik 

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach do których nikt się nie dotykał takie uszkodzenia się praktycznie nie zdarzają, na 90 % to uszkodzenie jest spowodowane błędem popełnionym podczas tej naprawy sprzed roku ....

Jak motorówką nie idzie obrócić to z pewnością  zatarta :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedzi, 

bo jakiś pol roku temu po wymianie silnika i turbo padł mi tylko ze z drugiej strony przewód zasilający turbo olejem, tylko to było gdzieś od strony turbo, auto tez traciło dużo oleju i naprawił mi to warsztat w Niemczech za 500€, czy to możliwe ze to jest ich błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie cos sie dzieje gdy przewodu sie komus nie chce przykrecic z racji ciujowego dojscia ,a dokładnie takiej opaski z tyłu silnika. wtedy przewod wpada w wbiracje i sie kruszy własnie w tym miejscu

https://allegro.pl/audi-a4-b7-przewod-olejowy-rurka-turbiny-2-0tdi-i7145020451.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, OffLife napisał:

bo jakiś pol roku temu po wymianie silnika i turbo padł mi tylko ze z drugiej strony przewód zasilający turbo olejem, tylko to było gdzieś od strony turbo, auto tez traciło dużo oleju i naprawił mi to warsztat w Niemczech za 500€, czy to możliwe ze to jest ich błąd?

Cena niemiecka a jakość wykonania usługi jak w Albanii ...:decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.11.2018 o 15:36, piotrsob1 napisał:

Cena niemiecka a jakość wykonania usługi jak w Albanii ...:decayed:

Co zrobić ??‍♂️

Mam tylko prośbę, czy mógłby ktoś mi sprawdzić numer części tego przewodu?

Niestety ja nie mam takiej możliwości. 

Silnik BPW 

A4 B7 2008

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, piotrsob1 napisał:

 

rurka olej BPW.jpg

:hi:

Dziękuje, ale to na 100% ten przewod?

u mnie wyglada tak jakbym miał jakaś rurkę tu od strony filtra która idzie jeszcze do góry. Widać to na moich zdjęciach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie pasuje, dziękuje bardzo.

to jest ten przewod który był wymieniany Ok 10000km temu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz rachunek na tą poprzednią naprawę to przydała by się jeszcze opinia jakiegoś biegłego rzeczoznawcy od motoryzacji i dopiero do prawnika ..

Przynajmniej w Polsce tak to działa ..,.:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Niemczech trochę inaczej, mam ubezpieczenie, prawnik, rzeczoznawca mnie nie kosztuje nic. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...