Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki w silniku - czy to napinacz paska wielorowkowego?


leewang

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 28.11.2018 o 21:20, duzy616 napisał:

Ja wcześniej niepotrzebnie wymieniłem pompę wspomagania (miałem złą diagnozę)

Dayco kupiłem, ponieważ taki był dostępny w sklepie od ręki.

Czytam, że Ty też masz pasek CONTITECH (chyba naprawdę trafiła się nam słaba partia)

Możesz napisać na jaką pompę wymieniłeś i jaki płyn zalałeś? U mnie pompa cieknie także tak czy siak do wymiany, ale zastanawiam się czy zalać syntetyczny płyn do wspomagania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, leewang napisał:

Możesz napisać na jaką pompę wymieniłeś i jaki płyn zalałeś? U mnie pompa cieknie także tak czy siak do wymiany, ale zastanawiam się czy zalać syntetyczny płyn do wspomagania?

Pompę brałem regenerowaną od kolegi z forum Tomas318  Na razie wszystko ok. chociaż zbytnio regenerowanym częścią nie ufam. Stara czeka na półce bo okazała się sprawna.

Płyn zalałem Total LHM PLUS

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, duzy616 napisał:

Pompę brałem regenerowaną od kolegi z forum Tomas318  Na razie wszystko ok. chociaż zbytnio regenerowanym częścią nie ufam. Stara czeka na półce bo okazała się sprawna.

Płyn zalałem Total LHM PLUS

Dzięki, ja już sam nie wiem jaki płyn lać. Czytałem że teraz w ASO dają syntetyczny mimo że wlany jest mineralny. Pompę nową znalazłem Boscha za 750zł, a Tobie ile wyszło za regenerowaną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn do wspomagania który jest podany na zbiorniczku jest już niedostępny w ASO i jest zastąpiony przez G004000M2, wieć śmiało możesz lać

Edytowane przez bin85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, leewang napisał:

Dzięki, ja już sam nie wiem jaki płyn lać. Czytałem że teraz w ASO dają syntetyczny mimo że wlany jest mineralny. Pompę nową znalazłem Boscha za 750zł, a Tobie ile wyszło za regenerowaną?

Za regenerowaną zapłaciłem 250 zł.  jak zwracasz starą to 200 zł.

Muszę powiedzieć, że nie odczuwam różnicy między starą sprawną, a regenerowaną.

dzik mi proponował nową  za 700zł meyle.

Edytowane przez duzy616
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.12.2018 o 18:55, duzy616 napisał:

Za regenerowaną zapłaciłem 250 zł.  jak zwracasz starą to 200 zł.

Muszę powiedzieć, że nie odczuwam różnicy między starą sprawną, a regenerowaną.

dzik mi proponował nową  za 700zł meyle.

Ja kupiłem regenerowaną wczoraj + olej w ASO + pasek, rolki i sprzęgiełko conti i ina i w przyszłym tygodniu zmienię wszystko, mam nadzieje że będzie spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, leewang napisał:

Ja kupiłem regenerowaną wczoraj + olej w ASO + pasek, rolki i sprzęgiełko conti i ina i w przyszłym tygodniu zmienię wszystko, mam nadzieje że będzie spokój.

Regenerowaną gdzie kupiłeś?

Pasek znowu Contitech?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.12.2018 o 12:29, duzy616 napisał:

Regenerowaną gdzie kupiłeś?

Pasek znowu Contitech?

Kupiłem regenerowaną w Krakowie w Kuzicars. Pasek Conti znowu, może już będzie dobry. Myślę że wszystko padło od zepsutego sprzęgiełka alternatora i nawet jakbym założył jakiś inny albo ori pasek to mogłoby się stać to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, andrzej197310 napisał:

Witam, jaki rozmiar paska Conti  założyłeś?

Rozmiar 1580

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była potrzebna wymiany sprzegiełka czy wystarczyłaby wymiana paska i cisza. Ja mam założony pasek 1583 około 2 lata i wydaje mi się że napinacz na zimnym silniku dotyka obudowy i stuka. Zamienię pasek na 1580 i zobaczymy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.11.2018 o 09:11, leewang napisał:

Witam,

Koledzy zauważyłem że coś stuka w silniku, wydaje mi się że to napinacz paska wielorowkowego. Nie wiem czy tylko mi się wydaje że już się dość mocno świeci i pasek też nie wygląda za dobrze? 

Najgorsze jest to że zmieniałem pasek + napinacz i rolka w maju i przejechałem na tym zestawie około 10 tyś. Chyba że to co innego może stukać?

Tutaj filmiki i zdjęcia:

https://drive.google.com/open?id=1wVs3-qRSiApi3WEJ-57EoPdILl3ae9kF

https://drive.google.com/open?id=1zxBmMfC7zFFSEoa88HWXBK-pLLiwW34-

https://drive.google.com/open?id=1biP3VC3V5Lnfw6xzInv0tK4VbfSqziGU

Macie jakiś pomysł czy to ten napinacz czy może coś innego?

Pozdrawiam

Witam

Mam podobny stukot jak na filmiku drugim  tylko nie tak częsty i tylko na zimnym jak chwilkę pochodzi stukot znika ...  za kilka dni jestem umówiony na wymianę rozrządu wraz  pompą olej itp itd.  czy jeśli to wszystko zrobię stukot zniknie ... wspomnę iż najechane mam 160 tys silnik  2.0  170 koni  CAHA

Edytowane przez fanciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie stukot był od sprzęgiełka alternatora, jak silnik się rozgrzał też była cisza. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, leewang napisał:

U mnie stukot był od sprzęgiełka alternatora, jak silnik się rozgrzał też była cisza. 

Witam. Jak zakreciles rolką alternatora szybko w prawo i w lewo to sprzegielko bylo zatarte czy w polowie zatarte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, kkt napisał:

Witam. Jak zakreciles rolką alternatora szybko w prawo i w lewo to sprzegielko bylo zatarte czy w polowie zatarte?

Nie kręciłem, w serwisie mi to naprawiali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...