Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło a4 b6 1.8t po modach


fenri95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam uzyskałem 340  momentu i sprzęgło zaczyna poślizgiwać czasami dodam że sprzęgło było zmieniane na nowe Luk niecały rok temu.Widać jest w tym miejscu zaolejone może dlatego ślizgać czy nie przeniesie po prostu takiego momentu ? Będzie mus to obić kevlarem ?  Jeśli tak to robi to ktoś w okolicach Rzeszowa ? Czy tylko wysyłkowo taką usługę znajdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobnie po roku od wymiany sprzęgła zaczęło się ślizgać powodem był olej. Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą rozrządu ale to nie to. Olej dostawał się po przez uszczelniacz wałka sprzęgłowego w skrzyni po przez tuleję prosto między docisk i tarczę. Przy wymianie sprzęgła od awx zmieniłem od razu ten uszczelniacz i spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej moze byc problemem, ale seria sprzeglo to tak zdroworozsadkowo do 320nm obrobi. Wkladac AWX i  z glowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, autor ma avj czyli sprzeglo najslabsze, przy 340nm na pewno dlugo nie pociagnie. Wkladac awx i spokoj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy 365nm w osce wlozylem zestaw dedykowany do bex quattro ( numery czesci luzem prawie te same co do bfb ) i obilem kevlarem w Maklandzie .Koszt 250 zl. Zrobilem 10tys kilometrow i poki co smiga az milo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...