Lukasz_A4_T 0 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Poniżej wstawiam logi na benzynie i na LPG. Czy mógłby ktoś je ocenić? PB: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_5K4vz.html (PB) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_kgSg4.html (PB) Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_4e5S3.html (PB) LPG: Dynamiczny: Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_LICs1.html (LPG) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_mLk6hR.html (LPG) Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_UJwQc.html (LPG) P.S. Czy dopuszczalne jest robienie logów z górki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Turbo pracuje dobrze, na pb troche za mocno cofa zapłony jak na serię, przyjrzyj się swiecom jeśli nie wymieniałeś, do tego pompa paliwa moze być juz w nie najlepszej kondycji, przepływka tez troche mało wskazuje, przydałoby sie sprawdzić dolot pod kątem nieszczelności. Generalnie możesz jeżdzić, ale jak chcesz doprowadzić do ideału trzeba by pare rzeczy sprawdzić, wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_A4_T 0 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 (edytowane) Cześć. Dzięki za odpowiedź. Świece zmieniałem w zeszłym roku, na te:https://allegro.pl/ngk-4-x-swiece-pfr6q-seat-toledo-ii-ibiza-iv-1-8t-i6923939018.html?snapshot=MjAxNy0xMi0xMVQwNzo1ODoyMS41MzRaO2J1eWVyO2NiM2U5OTYzZmVkMDJhZDViYjJhY2RiZmVlODM5ZDA5MjhmOWU5YTI5NmMwODk2ODQwYjAxMTFlZTI3ZjM2NTg%3DRozumiem, że do sprawdzenia szczelność dolotu, przepływka oraz ciśnienie paliwa. Na benzynie słyszałem głośniejszą pracę, założyłem, że wtryski są brudne i dlatego głośniej chodzą może, bo auto jeżdżone w większości na gazie.Mam jeszcze dwa pytania. Mam błąd grzałki pierwszej sony (przed katem). Czy sonda może wpływać na logi? Założyłem wcześniej, że nie bo błąd mam grzałki tylko i a ciepłym silniku nie wywala, ale może sonda się kończy i też wpływa na pacę silnika.Poza tym część drogi miałem z górki. Czy robienie logów z górki nie przekłamuje wyników? Edytowane 2 Grudnia 2018 przez Lukasz_A4_T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Swiece ok, na przewaznie wtryski pb są głośniejsze od wtrysków lpg, dlatego moze tak być. Błąd sondy może byc od ustawienia lpg, musisz sprawdzic czy na samym pb też wywala. Logi ze górki nie ma to az takiego znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_A4_T 0 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Wydaje mi się, że lambda wywala na zimnym na PB (po odpaleniu), ale jeszcze przyjrzę się temu. Jeśli chodzi o logi z górki, to się bałem, że na LPG było z górki (kanały 003, 020) i dlatego nie ma stuków. Dzięki wielki za pomoc. Zaczynam działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Na lpg nie ma stuków bo lpg ma większa liczbę oktanową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_A4_T 0 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Rozumiem. Czyli nieszczelność w dolocie może powodować te stuki na benzynie lub słaba pompa paliwa, czy coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się