Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Paski,paseczki,roleczki.


jakubcs11

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, mógłby ktoś mi wyjaśnić (wypisać) o co chodzi na tym zdjęciu, bo nie rozumiem tych wszystkich nazw..

 

 

 

I czy w AFN jest inny pasek od klimy , a inny od alternatora ? 

55daeb3f3dc70e42.jpg

Edytowane przez jakubcs11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CS - wał korbowy

T - napinacz

WP - pompa wody

AC - kompresor klimatyzacji

GEN - alternator

PAS - pompa wspomagania

F - wentylator

Powinny być dwa paski a jak nie jesteś pewien to podnieś maskę i sprawdź.

Ps. To zdjecie przedstawia paski w AHH.

Jak nie masz pewności jakie paski i długości to wejdz sobie na intercars i wyszukaj po konkretnym modelu auta i silniku co powinno siedzieć. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo kurde będę zmieniał rozrząd i już jak będzie rozebrany przód to chce zmienic wszystkie rolki i paski , bo coś mi czasami jak jest zimno skrzypi i puszczy, a nie mam pojęcia co to ?

 

Patrzyłem to przy alternatorze jest jakaś rolka , a nie wiesz jak to wygląda z wentylatorem i pompa wspomagania ? Czy jest tam coś takiego czy tym się nie martwić ? 

i jeszcze jedno pytanie mam , a odnośnie wału korbowego , trzeba go zmienić , bo z tego co wyczytałem ostatnio to raczej nie ;)

 

Edytowane przez jakubcs11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje jeszcze odpowiedzi tak jak wyżej ;) czyli czy wał korbowy muszę zmieniać oraz czy pompa wspomagania i wentylator mają jakieś rolki czy je wymienia się całościowo czyli pompa lub cały wentylator ,bo nie chce żeby to znowu piszczało jak zostanie złożone.. bo wiem ,że alternator ma swoją rolkę ,która lubi sobie również ez wydawać jakieś odgłosy dlatego chcę ją zmienić ,a nie wiem jak to jest z tym wentylatorem i pompa.. sory że tak pajacuje i pytam,ale ani trochę tego nie oagrniam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wału korbowego nie zmieniasz, pompa wody, pompa wspomagania czy wentylator to są osobne podzespoły (one oczywiście maja własne łożyskowanie które może piszczeć ale wymiana w ciemno jest bez sensu bo to duże koszty).

Postaraj się najpierw zlokalizowac które koło lub rolka piszczy wtedy będzie łatwiej i taniej.

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...