bartm3 0 Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 Cześć, prośba o pomoc w okresleniu, którego czujnika dotyczy mój problem. Błąd:P2033. Są dwa podobne czujniki. Jeden jest zagięty a drugi prosty. Kupiłem taki jak poniżej, pytanie tylko czy to jest właściwy? " P2033 - EGT Senson Circuit High Bank 1 Sensor 2". Tylko czy to ten? Exhaust Gas Temperature EGT Sensor Circuit High Bank 2 Sensor 2 Read more at: https://www.obd-codes.com/p2036 Copyright OBD-Codes.com P2033 Exhaust Gas Temperature EGT Sensor Circuit High Bank 1 Sensor 2 Read more at: https://www.obd-codes.com/p2033 Copyright OBD-Codes.com P2033 Exhaust Gas Temperature EGT Sensor Circuit High Bank 1 Sensor 2 Read more at: https://www.obd-codes.com/p2033 Copyright OBD-Codes.com P2033 Exhaust Gas Temperature EGT Sensor Circuit High Bank 1 Sensor 2 Read more at: https://www.obd-codes.com/p2033 Copyright OBD-Codes.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 Czujnik o którym mowa w opisie błędu masz zamontowany w obudowie DPF-a od strony wejścia spalin z turbiny. Jak tam zajrzysz to się sprawa powinna wyjaśnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartm3 0 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 Dzięki wielkie. Potwierdzam, czujnik z zagiętą końcówką dotyczy błędu: P2033 - EGT Senson Circuit High Bank 1 Sensor 2" G448. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxPALUCHxxx 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2020 czy z takim błedem mozna jezdzic czy to jakis krtyczny błąd i wymaga natychmiastowej wizyty w serwisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Jeżeli ciągle przekłamuje mocno temperaturę lub nie pokazuje jej wcale to prędzej niż później doprowadzi do zapeklowania DPF-a. Chyba że już nie ma go na pokładzie , wtedy jego działanie nie ma sensu, powinien być w sofcie wyłączony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się