Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P106500 - Regulator ciśnienia paliwa


8Mateusz8

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie mam problem jak w temacie,  Auto posiadam od 6 miesięcy, wymieniony rozrząd/filtry/oleje po zakupie, przejechałem nim 3 tys/km bez żadnych problemów, aż do wczoraj..

Samochód to Audi A4 B8 2009r 2.0TDi 143km 270.000 tys przebiegu. Objawy to skaczące obroty silnika w zakresie 900-1000 i odczuwalnie trzęsie całym autem, zaznaczę od razu przy tym, że autem da się jechać, nie straciło mocy, nie wyskoczyły żadne kontrolki..

po podłączeniu pod kompa wyskakuje informacja o błędzie P106500 - Regulator Ciśnienia Paliwa; różnica regulacji - Nieciągła  

47384031_1884222205219903_4673727495327973376_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie do wymiany regulator ciśnienia paliwa na szynie CR

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego, czy to na pewno ta część ??

W sklepie się pytałem to koszt około 500 zł, ale nie podlega ta część zwrotowi w przypadku gdyby się okazało że to nie to..  

Jak się uchronić przed niepotrzebnym wydatkiem ?? Panowie proszę o jakąś radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, 8Mateusz8 napisał:

Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego, czy to na pewno ta część ??

Witam. Podlacz do kompa i sprawdz cisnienie paliwa. Jest o tym na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.12.2018 o 15:31, 8Mateusz8 napisał:

..kurcze nie mogę znaleźć, mógłbyś kolego podesłać link ? z góry dziękuje!

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wrzucam krótki film jaki nagrałem dziś z pomiarów ciśnienia, jaka diagnoza?

Wymieniać zawór regulacji ciśnienia 057 130 764 H (BOSCH)  znalazłem dwa, w różnych cenach, który wybrać ?

czy może sam czujnik ciśnienia 03L906051 (VW), a może jeszcze coś innego?

 

 

 

48405895_1060613334117969_7140868735782354944_n.jpg

49090687_1098505336997502_789755532666732544_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Masz błąd odnośnie regulatora cisnienia paliwa to wymień zawór regulacji ciśnienia. Sprawdziłeś wtyczkę i kable? Czujnik pokazuje jakie jest cisnienie paliwa a zawor regulacji je ustawia. Skoki ciśnienia sa duże i szybkie. Sprawdź w katalogu Boscha ktory pasuje do Twojego silnika. Na starym zaworze masz numer Boscha i numer Audi.

Edytowane przez kkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wymieniłeś zawór?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2019 o 23:43, kkt napisał:

Witam. Wymieniłeś zawór?

Witam, zawór zakupiony czeka na wymianę, zajmę się w ten weekend i dam znać :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem świeżo po wymianie zaworu, sama wymiana i zamontowanie nowego zaworu to czas około 20 min.  Efekt wymiany wrzucam poniżej:

 

IMG_20190126_152518.jpg

zdjęcie starego zaworu

 

 

po lewej stary zawór, po prawej nowy.. Jak widać w nowym nie było gumki uszczelniającej, dlaczego? nie mam pojęcia, oczywiście przełożyłem ją ze starego na nowy zawór..

 

IMG_20190126_152954_1.jpg

 

praca silnika jeszcze na starym zaworze regulacji ciśnieni:

 

 

a tu już na nowym zaworze, kilka minut później: 

 

 

i obroty silnika wróciły do normy, co mnie niezmiernie cieszy, dzięki wielkie za pomoc ! :)))

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...