adioss995 9 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 (edytowane) Witam.Wymieniłem dzisiaj ten drugi termostat przy ścianie grodziowej który wgl nie trzymał na nowy z verneta podczas wymiany troche tego płynu wyciekło więc dolałem prawie do max i teraz słysze przy nawiewach lekkie bulgotanie czy to sie samo odpowietrzy? czy może dolać płynu do maxa? wcześniej miałem na połowie i nic nie bulgotało No i tak... po wymianie auto nagrzało sie do 90 stopni i trzyma bez problemu te 90 przy spokojnej jeździe 1900obr i temp zewnętrznej +1 i temp z nawiewów na maxa ale gdy przyśpieszę temp spada do 80 i gdy znowu trzymam stałą prędkość to rośnie do 90 stopni i jak auto postawie w garażu z temperaturą na maxa z nawiewów to spada do 75 gdzieś ten główny termostat mam z WAHLER 82c auto mam z 2008r a termostat wymieniałem ze 2 miesiące temu ten główny czy może on być winowajcą tego wszystkiego czy może założyć oryginalny albo z tego co wyczytałem na forum może tego 03L121113A swag który ma temp otwarcia 88c? a jak oryginalny to jaki ten co ma temp otwarcia 87c 03G121113 czy ten co ma 82c 03G121113A? Bardzo prosze o jakąś pomoc Edytowane 11 Grudnia 2018 przez adioss995 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt 13 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Witam. Główny stary termostat na jaką temp. byl ustawiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adioss995 9 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Ten główny wymieniał mi mechanik i z tego co pamiętam to ten oryginalny o ile on był oryginalny to był też na 82 stopnie ustawiony Spróbuje go jeszcze dzisiaj znaleźć i sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt 13 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Jak nie jesteś pewny to przedzwoń do aso i poproś zeby po nr vin sprawdzili temp. otwarcia termostatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adioss995 9 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 82c niby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu85 1 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Czy mógłby się ktoś wypowiedziec, kto ma też 2.0TDI, czy mu auto grzeje zawsze i jak jest ogrzewanie na maksa i spokojna jazda z górki np 20 minut to czy temperatura nie spada? mam 2.0 TDI 177KM -> 220km i jak zjezdzam z górki to temperatura spada. Pierwszy raz się z takim czymś spotkałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nygus069 7 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Mówią że ten typ tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubychudas 0 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Kolego, a ten mały termostat to ten co siedzi praktycznie zaraz za silnikiem po prawej stronie na wierzchu z taką metalową zawleczką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt 13 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Witam. Tak. Włożony jest w wąż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adioss995 9 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Ja wymieniłem ten przy ściance grodziowej i teraz grzeje mi się do 90 także mi pomogło ale muszę w piątek jeszcze ten główny wymienić na 87c oryginalny i dam znać czy będzie spadać po dodaniu gazu czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adioss995 9 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Ok problem rozwiązany termostat przy ścianie grodziowej wymieniony na verneta i główny na oryginalny z a4 b7 2.0 o nr 03G121113 o Co ma temperature otwarcia 87c koszt 130zl Przed chwilą skończyłem składać i auto po ok 8km zagrzalo się do 90 i już nie spadło nawet o 1mm i problem w którym dawałem gazu i temp spadała też zniknal auto szybko się grzeje i trzyma temperaturę Także ten typ tak nie ma przynajmniej przed liftem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubychudas 0 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 On 12/22/2018 at 6:44 PM, adioss995 said: Ok problem rozwiązany termostat przy ścianie grodziowej wymieniony na verneta i główny na oryginalny z a4 b7 2.0 o nr 03G121113 o Co ma temperature otwarcia 87c koszt 130zl Przed chwilą skończyłem składać i auto po ok 8km zagrzalo się do 90 i już nie spadło nawet o 1mm i problem w którym dawałem gazu i temp spadała też zniknal auto szybko się grzeje i trzyma temperaturę Także ten typ tak nie ma przynajmniej przed liftem? Kolego, masz Audi z 2008 roku? Ten termostat co napisałeś podszedł bez problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adioss995 9 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 tak 2008r termostat bez problemu pasuje jest może ze 3mm wyższy od tego co ja miałem z wahlera ale to nie przeszkadza szerokość jest taka sama a i jak będziesz zamawiał oryginalny to jeszcze osobną kup sobie uszczelkę bo nie ma w zestawie ja złożyłem na starej bo miała ze 3 miesiące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 W dniu 28.12.2018 o 10:27, adioss995 napisał: tak 2008r termostat bez problemu pasuje jest może ze 3mm wyższy od tego co ja miałem z wahlera ale to nie przeszkadza szerokość jest taka sama a i jak będziesz zamawiał oryginalny to jeszcze osobną kup sobie uszczelkę bo nie ma w zestawie ja złożyłem na starej bo miała ze 3 miesiące Do jakich obrotów kręcisz silnik? Bo piszecie śmieszną ilość km a właściwie styl jazdy może być kluczowy. Poza tym automaty zwykle trzymają silnik na obrotach powyżej 2 Ja wymieniłem dwa termostaty i nic się nie zmieniło. Silnik kręcę do 1500/700 max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adioss995 9 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Ty masz po lifcie czyli termostat z obudową zapytaj krystian92 razem walczyliśmy z termostatami tyle że on ma już taki sam termostat jak ty i jemu wymiana pomogła za drugim razem Raz kupił oryginalny i nie pomogło i kupił 2 raz też oryginał tylko że z aso wymienił i pomogło Ogólnie ja mam manual i staram się trzymać obroty powyżej 2000 bo szkoda silnika turbiny ale w celu sprawdzenia czy termostat trzyma to w temp -1 nie przekraczałem 2000tys obr trzymałem tak 1600 i auto po niecalych 15 km zagrzalo sie do 90 Potem zostawiłem auto na wolnych obrotach z temperaturą nawiewu 23c i trzymało cały czas 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 15 minut temu, adioss995 napisał: Ty masz po lifcie czyli termostat z obudową zapytaj krystian92 razem walczyliśmy z termostatami tyle że on ma już taki sam termostat jak ty i jemu wymiana pomogła za drugim razem Raz kupił oryginalny i nie pomogło i kupił 2 raz też oryginał tylko że z aso wymienił i pomogło Ogólnie ja mam manual i staram się trzymać obroty powyżej 2000 bo szkoda silnika turbiny ale w celu sprawdzenia czy termostat trzyma to w temp -1 nie przekraczałem 2000tys obr trzymałem tak 1600 i auto po niecalych 15 km zagrzalo sie do 90 Potem zostawiłem auto na wolnych obrotach z temperaturą nawiewu 23c i trzymało cały czas 90 Ja mam auto z końcówki 2009. Termostat w obudowie. Ostatnio wymieniłem główny termostat mahle - kupiony w zwykłym sklepie. Oraz ten regulator płynu przy ścianie grodziowej - oryginał z ASO Nie ma poprawy. Sugerujesz, że tylko oryginał z ASO pomaga? Noszę się z wymianą jeszcze tego 1J0122351 Na marginesie nigdy nie kręciłem auta powyżej 2 tys. Poprzednim samochodem zrobiłem tak 200 tys w 4 lata auto ma obecnie 400 tys i orginalne turbo, sprzęgło;) Jak audi kręcę powyżej 2 to też trzyma 90. Kolega ma A6 C6 automat kreci grubo powyżej 2 tys i temperature ma powyżej 90;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 (edytowane) 24 minuty temu, adioss995 napisał: Ty masz po lifcie czyli termostat z obudową zapytaj krystian92 razem walczyliśmy z termostatami tyle że on ma już taki sam termostat jak ty i jemu wymiana pomogła za drugim razem Raz kupił oryginalny i nie pomogło i kupił 2 raz też oryginał tylko że z aso wymienił i pomogło Ogólnie ja mam manual i staram się trzymać obroty powyżej 2000 bo szkoda silnika turbiny ale w celu sprawdzenia czy termostat trzyma to w temp -1 nie przekraczałem 2000tys obr trzymałem tak 1600 i auto po niecalych 15 km zagrzalo sie do 90 Potem zostawiłem auto na wolnych obrotach z temperaturą nawiewu 23c i trzymało cały czas 90 Zmieniłeś na termostat z ASO? Zastanawia mnie jaka mogła być różnica między termostat z ASO a kupionym w jakimś sklepie;) Edytowane 20 Stycznia 2019 przez Mateuszh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adioss995 9 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 (edytowane) Ja zmieniłem na oryginalny audi kupiony w sklepie Mam auto przed 2010r i ja mam sam wkład termostatu koszt 130 zł ok A po 2010r wychodziły już z termostatami w obudowie (droższe) i ty już taki masz ? A z nimi już jest problem bo z tego co czytałem na tym forum to 2osoby tak miały że kupiły ze sklepu i była lipa A jak z aso to problem znikał także tylko sugeruje że jak masz zamiar spróbować to zapukaj do aso według mnie to nie ma reguły bo są też tacy ktorzy kupowali z aso i nie pomogło i szukają przyczyny gdzie indziej po czujnikach itp Drudzy zatykaja chłodnice jeszcze inni tłumaczą że ten typ tak ma A według mnie to termostaty są do d*py jakies fabryczne niedociagniecie czy cos i jest loteria z nimi Edytowane 20 Stycznia 2019 przez adioss995 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszh 6 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 1 minutę temu, adioss995 napisał: Ja zmieniłem na oryginalny audi kupiony w sklepie Mam auto przed 2010r i ja mam sam wkład termostatu koszt 130 zł ok A po 2010r wychodziły już z termostatami w obudowie (droższe) i ty już taki masz ? A z nimi już jest problem bo z tego co czytałem na tym forum to 2osoby tak miały że kupiły ze sklepu i była lipa A jak z aso to problem znikał także tylko sugeruje że jak masz zamiar spróbować to zapukaj do aso według mnie to nie ma reguły bo są też tacy ktorzy kupowali z aso i nie pomogło i szukają przyczyny gdzie indziej po czynnikach itp Drudzy zatykaja chłodnice jeszcze inni tłumaczą że ten typ tak ma A według mnie to termostaty są do d*py jakies fabryczne niedociagniecie czy cos i jest loteria z nimi dzięki. tak ja mam termostat w obudowie. Ostanio kupiłem mahle ..ze sklepu + ten termostat przy scianie grodziowej - orgin z ASO, nie pomgolo Na pewno spróbuje jeszcze z tym zaworem 1J0122351 i byc moze dla swietego spokoju raz jescze termostat tyle ze z aso... m. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adioss995 9 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 (edytowane) Napisz jeszcze do krystian92 żeby dla Ci namiary gdzie on kupowal bo jemu aso akurat pomogło Edytowane 20 Stycznia 2019 przez adioss995 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się