Januszochalek2 0 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 2 i 3 błąd raczej od lejącego wtryskiwacza lub coś blisko tego a co do manetek to zapnij inne i zobacz czy je moduł widzi bo miałem przypadek że padła w manetkach motorola i głupoty się działa a motek jest tam aż 3 więc ma się co psuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszochalek2 0 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 Na 4 wtrysku widać od zewnątrz że jest mokry to może być on Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) Masz do wymiany uszczelnienia wtryskiwaczy jak są mokre gniazda ale to nie jest przyczyna. Zrób logi statyczne i dynamiczne to będzie widać dlaczego masz ubogą mieszankę. Edytowane 12 Grudnia 2018 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszochalek2 0 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Za bardzo nie wiem jak to się robi dasz jakieś instrukcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 9 godzin temu, Januszochalek2 napisał: Za bardzo nie wiem jak to się robi dasz jakieś instrukcje Wchodzisz w silnik->bloki pomiarowe i wybierasz kolejno grupy parami 2+33, 3+20 i 115+118. 3 bieg od 1,5 tys do odcinki z pedałem w podłodze i kasujesz błędy przed logami. Filmiki znajdziesz na youtubie. Potem wrzucasz pliki na vaglogi.pl i wklejasz tu linki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Dwa ostatnie błedy to najczęsciej uszkodzony zaworek jednokierunkowy w trójniku odmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszochalek2 0 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 LOG-01-204-332-115F-118F.CSVLOG-01-204-332-115F-118F.CSV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszochalek2 0 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 W dniu 15.12.2018 o 09:20, przem8 napisał: Wchodzisz w silnik->bloki pomiarowe i wybierasz kolejno grupy parami 2+33, 3+20 i 115+118. 3 bieg od 1,5 tys do odcinki z pedałem w podłodze i kasujesz błędy przed logami. Filmiki znajdziesz na youtubie. Potem wrzucasz pliki na vaglogi.pl i wklejasz tu linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszochalek2 0 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 [email protected] konto google sprawdź tutaj są logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 21 godzin temu, Januszochalek2 napisał: LOG-01-204-332-115F-118F.CSVLOG-01-204-332-115F-118F.CSV Z tego co namieszałeś w tym pliku to można wyczytać, że turbo ok i korekty sondy też wydają się być ok. Grupy drugiej w ogóle nie widzę... Prosiłem żebyś wrzucił na vaglogi.pl i logi wykonał parami 2+33, 3+20 i 115+118 - w sumie trzy oddzielne pliki z danymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się