Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o sprawdzenie logów. Problem z mieszanką-MIL.


buzek17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Niedawno zaczął się problem z checkiem. Samochód niedawno był strojony na 220km+ i przepływka była ok. Ostatnie błędy:

16487 - Miernik masy powietrza (G70) 
            P0103 - 001 - sygnał za duży - Sporadyczny
16891 - Regulacja biegu jałowego 
            P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości - Sporadyczny
17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) 
            P1128 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona

Raz pojawił się też taki ABS/HAMULCE:

18265 - Sygnał obciążenia 
            P1857 - 35-10 - komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny

 

Może błąd z ABS jest związany z płynem hamulcowym. Ostatnio nie miałem dobrego i wlałem zwykły DOT 4. Teraz kupiłem ATE DOT 4 SL6 i na dniach wymienię. Bywa też tak, że przy wysokich obrotach jak włącza się trakcja to miga, a później włącza się na stałe i gaśnie po krótkim czasie. Lubi też szarpnąć przy 5-6k obrotów w trasie na autostradzie jak wcisnę pedał w podłogę. Na biegu jałowym ostatnio pojawiły się też większe drgania (sprzęgło i poduszki wykluczam). 
 

Dynamiczny:

u góry PB100, a poniżej LPG
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_7oN33Z.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jeszcze 3+20 i 115+118 na pb:D

Przepływka raczej za dużo mierzy jak na tą moc i gaz do regulacji po tych logach.

Jaki masz przepływomierz, ori bosch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, przem8 napisał:

Zrób jeszcze 3+20 i 115+118 na pb:D

Przepływka raczej za dużo mierzy jak na tą moc i gaz do regulacji po tych logach.

Jaki masz przepływomierz, ori bosch?

Ciekawy jesteś jak dmucha wsadzone turbo z bexa? :D

Na PB nie było auto hamowane (pompa paliwa padała) także nie wiem ile ma, ale ciągnie dużo lepiej niż lpg i trakcja nie ogarnia (ogumienie swoją drogą no i warunki...).  Przepływomierz ori Bosch odkąd kupiłem samochód. Jednie co to go czyściłem i nie było żadnych problemów.

Może później vcds-lite włączę na niebieskim kablu i zrobię te logi. Kabel do VCDS AKP oddałem już koledze.

Jeszcze jest taki myk, że stary gumowy TIP był oberwany lekko pod opaską czego wcześniej nie zauważyłem. Teraz jest sztywny dolot. Pewnie gorzej jak przy strojeniu już była tam nieszczelność ;/ nie wiem dokładnie kiedy się to bardziej uszkodziło. Dobrze, że ta opaska coś trzymała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, buzek17 napisał:

Ciekawy jesteś jak dmucha wsadzone turbo z bexa?

Wiem ile dmucha takie turbo i też mam k03s oraz auto po programie ?

Warto wiedzieć czy reszta parametrów jest w normie. Wtryski też masz z bexa wsadzone?

Błąd od mieszanki to najprędzej przez lpg.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób komplet logów jak kolega pisał, błąd z abs jest na 100% powiazany z błedem z ecu 16487, zrobisz wiecej logów, bedzie mozna cos wiecej powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, przem8 napisał:

Warto wiedzieć czy reszta parametrów jest w normie. Wtryski też masz z bexa wsadzone?

Wtryski są z BAM. Do 22 wrzucę logi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Łukasz13 napisał:

Masz logi z serii? Bo przepływka głupoty pokazuje.

Nie mam niestety. Może nadszedł jej kres... MIL z mieszanką pojawił się przy pierwszych mrozach -5 st i zatankowaniu butli lpg do pełna. Dziwny zbieg okoliczności. Od wtedy co jakiś czas MIL po kasowaniu się pojawiał, a teraz doszedł błąd przepływki. Coś w tym jest.

Poczekam na info od tunera, któremu już wysłałem logi, a gaz jutro mi sprawdzą.

Pewnie jutro dam znać jak czegoś się dowiem.

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macher od gazu stwierdził, że coś musi być uwalone bo głupoty mu pokazuje w komputerze. Nawet po dostrojeniu dalej wychodziło za ubogo i korekty ledwo się poprawiły. Instalacja lpg jest praktycznie nowa (ma około 2 miesiące, także wykluczam, że coś się w niej posypało). Na info od tunera nadal czekam. Generalnie obstawiam przepływkę i jutro pewnie zrobię test na nowej. Wyjdzie w praniu co i jak.

Edytowane przez buzek17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka wymieniona na nową ori Bosch i po problemie :) gaz już też ustawiony. Po weekendzie zrobię logi jak będą warunki i wrzucę dla porównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...