Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Nie odpala po pustym baku.


Monika_0009

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jeżeli w złym miejscu umieściłam post, proszę o jego przeniesienie przez administratora, a teraz przechodzę do problemu. 

Posiadam Audi A4 B6 1.9 tdi 2001 roku , zabrakło mi paliwa , po dolaniu paliwa musiałam długo kręcić, aby załapało i odpaliło.  Problem się pojawia codziennie rano... gdy auto stoi ponad 8 godzin nie odpali....  (muszę samochód palić na plack-a). 

Wymieniony : Filtr paliwa, pompa paliwa w baku, świece żarowe.... Dodam, że auto było podpięte pod komputer kont wtrysku jest dobry. 

Ktoś ma jakieś pomysły co może być przyczyną tego....?

Proszę o pomoc !!!! 

 

Monika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć .

Masz objaw cofającego się paliwa . Pytanie czy odpowietrzałeś układ paliwowy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałam, że auto na pompowtryskach powinno odpowietrzyć się same..... a jeśli nie to w jaki sposób do zrobić dokładnie....? 

 

A może jest problem z modułem pompy (bezpieczniki), uszczelniacze na pompowtryskach ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw samochod na noc przodem z górki jesli masz taka mozliwosc i wtedy zobacz jak bedzie odpalal. Zeby zobaczyc czy to moga byc pompki to musiałabys zrobic logi grup 013 018 023 i tutaj zamiescic wtedy chlopaki cos wiecej wykminia czy cos sie dzieje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jak stoi z górki tzn. bak jest wyżej niż silnik to pali, ale musi stać krócej niż 8-9 h,aby zapalił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogło też pociągnąć syfu z dna baku... logi by potwierdziły czy to uszczelniacze :P ale raczej to będzie to... 

013+018+023 przy próbie odpalania po nocy, zacząć logować jeszcze przed odpaleniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę to na dniach i dam znać... jeśli by to okazało się prawdą to mam do wymiany wtryski czy uszczelki na wtryskach....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczyna się od uszczelniaczy i podmiany dwóch wtrysków z największą dodatnią i ujemną korekcją miejscami... Potem znowu logi do analizy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...