Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Check engin spadek mocy drgania na jałowych obrotach


Rayers17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem a4 jest dokładnie taki sam jak tytuł. Czy ktoś z was ma jakiś pomysł skąd wzięła się choroba i jak jej zapobiec ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem ale tylko na gazie. Check engine mruga jak silnik jest nierozgrzany. Czy problemem może być zapowietrzony układ chłodzenia?

Edytowane przez Kubix5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Kubix5 napisał:

Mam podobny problem ale tylko na gazie

Prędzej zaklejone wtryski gazowe. Odczytaj vagiem czy nie ma błędów od wypadania zapłonów czasem, a kolega wyżej również niech zacznie od diagnostyki.

Miga check więc coś się dzieje i błędy muszą być zapisane. Nikt nie będzie wróżyć z fusów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Ja ostatnio miałem podobną sytuację po dłuższym postoju odpaliłem a tu jakby na jednym cylindrze nie chodziła i Check migal a później na stałe się palił . Trochę tak pochodziła i później zgasilem po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy lecz Check się palił błąd po podłączeniu wypadanie zapłonu.  Więc doszedłem do wniosku że mogła troszkę wilgoci złapać i kabelki zapłonowe dały o sobie znać nocą tylko to potwierdziła delikatne przeskiwanie iskry co zauważyłem więc bez zastanowienia poszły nowe kable i świeczki. W czasie jazdy też czasami przerywala ale praktycznie nie zauważalnie. Problemy zostały wyeliminowane po zmianie Kabli i Świec.  

Pozdrawiam Marcin 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli miga check to znaczy ze ktorys cylinder nie pracuje jest wypadanie zaplonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wypadał zapłon możliwe, że uszkodzeniu uległa też cewka, dlatego warto się jej przyjrzeć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie okazało się, że trzeba było wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego oraz termostat. Oba elementy były wadliwe. Czujnik przekazywał błędną temperaturę, a termostat był cały czas delikatnie otwarty. Drgania mogą wynikać w przypadku gazu ze zbyt niskiej temperatury spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...