Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubytki oleju


Konradsk

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 24.01.2019 o 14:49, BeyerBrown napisał:

Jeśli możesz to wstawiaj 2.7BiT z poliftowej A6 C5 :wink: 

Popularny myk.Wstawisz wynalazek,którego nie było w tej budzie.Władujesz z 15 kafli i co chwila dalsze dłubanie,bo się to sra.Temat przerabiany u 1 forumowicza u nas:glupek2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszedłem z założenia, że skoro oba silniki (3.0 i 2.7T) były ładowane do A6 i zestawiane z praktycznie tymi samymi skrzyniami, to raczej nie jest to operacja z cyklu Mission Impossible ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie,no ok.Ale akurat w A4 to nie chodziło:glupek2:Dużo ludzi tak robi.Ale to zawsze jest przerobione na coś czego tu nie było i potem znowu to,czy tamto się psuje.I tak ,co chwila.Decydując się na taki krok trzeba się tez liczyć z tym,że sprzedając auto potem, zainteresowanych jest znikomy procent ludzi.Tylko ci,którzy lubią dłubanie i przerabianie w samochodach i to doceniają.

Edytowane przez mirek31071977
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz sporo racji. Jednak co do późniejszej odsprzedaży to już sam tytuł w ogłoszeniu "Sprzedam A4 z silnikiem 3.0 220KM" zniechęca sporą część szukających takiego auta. Prędzej na Multiplę się ktoś skusi niż na Audi z tym motorem :wink:  Dlatego z myślą o pozbyciu się w miarę szybko tego samochodu (za kilka lat) bezpieczniej wpakować w niego 1.8T
A najlepiej 1.9TDI :decayed:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2019 o 22:23, BeyerBrown napisał:

Masz sporo racji. Jednak co do późniejszej odsprzedaży to już sam tytuł w ogłoszeniu "Sprzedam A4 z silnikiem 3.0 220KM" zniechęca sporą część szukających takiego auta. Prędzej na Multiplę się ktoś skusi niż na Audi z tym motorem :wink:  Dlatego z myślą o pozbyciu się w miarę szybko tego samochodu (za kilka lat) bezpieczniej wpakować w niego 1.8T
A najlepiej 1.9TDI :decayed:

1.8t jak i 1.9 jeździ tego mnóstwo, niekiedy ktoś woli wyremontować asn'a A inny wstawić drugi silnik..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ten blok w ASN podciągnął pod wadę fabryczną.Dlaczego jedne jeżdżą po 300-400 i nic się specjalnego nie dzieje,a inne padają po ok.200?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasciciele nie dbaja

raz drugi nie dopilnujesz oleju i zaczynają się cyrki

3 lata temu spuscilem z takiego silnika 2.8 litra starego oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dev napisał:

wlasciciele nie dbaja

raz drugi nie dopilnujesz oleju i zaczynają się cyrki

3 lata temu spuscilem z takiego silnika 2.8 litra starego oleju

Dokładnie.Ja zmieniałem co 10 tysi i nigdy nie dopuszczałem do zapalenia się kontrolki.Blok pierdyknął 2 dni po 3 wymianie oleju odkąd go mam:glupek2:.Pewnie trafiłem na "dobrze docierany"wcześniej egzemplarz.Stało się to 7.01 zaraz po odpaleniu i -11.NIE,NIE PAŁOWAŁEM.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...