Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pływanie i nie trzymanie toru jazdy.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od niedawna mam problem w moja b8 zawieszenie 1be. Przy prędkości od 100km/h i gdy jest wiatr auto lata po drodze, ciągle muszę kontrowac tor jazdy, raz w lewo raz w prawo, gdy pociągnie wiatrem np zza ekranów to  kierownice muszę mieć lekko skręcona by jechać prosto. Dodatkowo mam czasami wrażenie jakby przód "myszkowal" delikatnie. Sprawdzałem drążki , stabilizator itp łyżka i wydaje się wszystko ok. Jestem po wymianie przekładni na servotronic ale zero stukow czy odczuwalnych luzie z niej. Gdzie szukać przyczyny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od niedawna znaczy od wymiany maglownicy i to jest powodem tak samo jak w Bmw f31

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest ten sam problem zawieszenie 1ba nic nie wymienialem i autem zaczęło miotac przy wiekszych prędkościach. Byłem na stacji diagnostycznej i nic diagnosta nie wypatrzył. Gdy się jedzie i robi gwaltowne ruchy prawo lewo to czuć jak by tył pływał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieńcie diagnostów. Pływanie auta to często objaw braku takiego czegoś zwanego amortyzatorem, który za zadanie ma pochłonąć energię rozbujanego auta. Możecie mieć 80% sprawności a i tak te wyniki są gó*** warte. Niejednokrotnie amor 65/70% był wylany cały już, a 40% był twardy. A poza tym:

1. Stan opon

2. Ciśnienie w oponach

3. gumy na sankach

4. gumy i sworznie na wahaczach

5. końcówki drążków i same drążki

6. maglownica

7. gumy stabilizatorów

8. łączniki stabilizatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec lutego będę wymieniał zawieszenie na eibach bilsten b8 komplet amory + sprężyny to zobaczę czy coś pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nabyłem S4 2015r z przebiegiem 40kkm z USA
nie wiem czy jest jakaś różnica w zawieszeniach dla EU i USA, bo jestem załamany prowadzeniem się auta pow 150km/h, przy ruchach kierą lewo/prawo, tył pływa jak w starym polonezie na 15-kach

pow. 200km/h strach szybciej zmienić pas, co się dzieje przy 250, nawet nie wspomnę!!!
taka uroda tych ciężkich aut...? co poprawić, aby to było przyjemne auto do szybszej jazdy? 
auto było na 18 Uniroyal rainsport, wymieniłem na zimowego Wredestein, bo raisporty słyną z miękkich boków, niewielka rożnica
ciśnienie 2.7bar
każdy siletblock, guma, sworzeń itd. sprawdzone, amory jak nowe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja ma 200000 km a idzie jak po sznurku :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Dev napisał:

moja ma 200000 km a idzie jak po sznurku :decayed:

Swoją 3.0 sprzedałem z przebiegiem 305tys i prowadziła się przepięknie czy na 255/35/19r czy 225/50/r17.

Ogólnie to był najlepszy sam. jaki miałem,  wszystko wyglądało jak by miało 130tys.

Tak czy siak b8 prowadzą się b.dobrze.  przy 245km/h pas zmieniałem jak b6 przy 140km/h 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.B8 trzyma sie drogi jak przyklejone i żadna prędkość tego nie zmienia. Sprawdz geometrie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...