Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chciałbym utwardzić zawieszenie


Pietro0

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje POMOCY, posiadam audi A4 B8 20 TDI, chciałbym utwardzić zawieszenie, czyli wsadzić jakieś twardsze amortyzatory i pewnie trochę krótsze sprężyny, natomiast  NIE chciałbym zestawu GWINTOWANEGO bo to już można zęby zgubić na POlskich nierównościach ;)  Czyli, żeby było twardo na Tyle ile możliwe, ale jeszcze do korzystania na zwykłych drogach, chciałbym się zmieścić w kwocie 1500 pln.  Macie jakiś pomysł, zestaw ?? 

Patrzyłem już na allegro ale tam, 99% aukcji to gwint, znalazłem jeszcze coś takiego   

http://tuning-online.pl/sklep/audi/37912-audi-a4-b8-40-40mm-zawieszenie-s

Będę wdzięczny za WASZE Opinie ? Dzięki POZDRAWIAM 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładaj gwint i nie pisz farmazonów że gwint to beton z którym widocznie nie miałeś do czynienia. B8 ma całkowicie inne zawieszenie niż Golf II gdzie montowano gwint i tuleje zamiast odbojów żeby nie dobijała felga o błotnik. 

Na forum bardzo dużo użytkowników jeździ na gwincie, poszukaj - poczytaj - podpytaj. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej wymieniając amory na twardsze i dobierając pod to jakieś sprężynowe kity doprowadzisz auto do tego, czego chcesz uniknąć, niż kupując gwint.

Tak jak pisał przedmówca, dzisiejsze gwinty są w zdecydowanej większości bardziej komfortowe niż nawet usportowione obniżające fabryczne zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja sie ciesze, że nie tylko ja walcze z tym stereotypem. Jeszcze kilka lat temu sam przekonywałem ludzi że na gwincie sie jezdzi lepiej niż na fabrycznych zawiasach? A autorowi posta polecam gwint. Zabawa w dobieranie sprężyn i amorków czy też wkładanie kitów to jak granie w totka- dla cierpliwych i bogatych ludzi :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, misiek95 napisał:

Jak ja sie ciesze, że nie tylko ja walcze z tym stereotypem. Jeszcze kilka lat temu sam przekonywałem ludzi że na gwincie sie jezdzi lepiej niż na fabrycznych zawiasach? A autorowi posta polecam gwint. Zabawa w dobieranie sprężyn i amorków czy też wkładanie kitów to jak granie w totka- dla cierpliwych i bogatych ludzi :) 

Później jest myśl, mogło by być trochę niżej :D gwint ma ten plus że można cudowac do woli. W poprzednim aucie miałem właśnie gwint, teraz do b8 założyłem pro kit.. Po założeniu niby fajnie bo siadło dobrze ale mógł trochę niżej zejść :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...