Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4B7 Avant] Uciekający płyn chłodniczy


shady16

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie !

W aucie ucieka mi płyn chłodniczy. Byłem dzisiaj u mechanika - przy gazowaniu, ciśnienie w układzie rośnie. Mechanik mówi, że to uszczelka pod głowica albo turbo - myślicie, że ma na 100% racje ? Co ew. jeszcze sprawdzić? PS. Jaki mniej więcej jest koszt naprawy uszczelki/turbo (z robocizną)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz trójnik wody kolo sciany grodziowej siedzi tam czujnik ,  przypadlosc 1.8t  ze sie odkształca

pozdro

Edytowane przez elmo814
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Sprawdzę wieczorem - ale czy w przypadku krućca nie powinno ciśnienie spadać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzaj wycieki z a silnikiem z tyłu będzie mokro na skrzyni oraz w okolicy termostatu będzie wtedy mokro przy podstawie miarki oleju. jeżeli tam będzie mokro to masz już przyczynę ciśnienia w zbiorniczku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, wrestling1000 napisał:

sprawdzaj wycieki z a silnikiem z tyłu będzie mokro na skrzyni oraz w okolicy termostatu będzie wtedy mokro przy podstawie miarki oleju. jeżeli tam będzie mokro to masz już przyczynę ciśnienia w zbiorniczku

Mam dokładnie identyczne objawy jak kolega opisuje. Ucieka płyn i zbiera się u podstawy miarki oleju. Czyli jeżeli tak to wygląda to prawdopodobnie kruciec wody do wymiany? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, rafiki5 napisał:

Mam dokładnie identyczne objawy jak kolega opisuje. Ucieka płyn i zbiera się u podstawy miarki oleju. Czyli jeżeli tak to wygląda to prawdopodobnie kruciec wody do wymiany? 

Krycie jest z tyłu silnika. Tutaj cieknie ci z termostatu lub zaślepki bloku. Wymieniłem termostat już?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, wrestling1000 napisał:

Krycie jest z tyłu silnika. Tutaj cieknie ci z termostatu lub zaślepki bloku. Wymieniłem termostat już?

Nic jeszcze nie ruszalem. Raz na 3 miesiące muszę dolać około 200ml płynu, także jeszcze tragedii niema dlatego nie chciałem tego ruszać. Ale wiadomo będę musiał się za to zabrać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak nie ma tragedii to nie ruszaj. Najlepiej to zrobić jak będziesz rozrząd zmieniał wtedy dobre dojście jest i tak czy siak wymień wtedy zaślepkę bloku bo jest bezpośrednio za pompą wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wciąż nie zlokalizowałem wycieku... Mechanik mówił, że nie widzi żeby coś ciekło. Ostatnio jednak zobaczyłem, że mam mokrą dolną pokrywę silnika gdzieś na tej wysokości. Dodam, że padał deszcz. image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno być mokro i czerwono bo taki pewnie masz płyn no i kruciec będzie wilgotny jak są małe wycieki to wtedy może byc biały osad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...