Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 Tdi AFN nie odpala


rajek1233

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po przekładce silnika z afn na afg silnik nie odpala. Przekładany był silnik a ECU i wiązka elektryczna została od AFN-a. Problem polega na tym że na wtyczce od elektrozaworu nie ma napięcia. Od pinu wtyczki do wtyczki w ECU jest przepływ czyli z kablem raczej ok. Przekaźnik sprawdzany, zamieniany na inny więc to też odpada. Czy to może być ECU że nie daje napięcia? W załączniku zdjęcie błędów które występują. Dzięki i pozdrawiam 

IMG_20181228_141255.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rajek1233 napisał:

Witam. Po przekładce silnika z afn na afg silnik nie odpala. Przekładany był silnik a ECU i wiązka elektryczna została od AFN-a. Problem polega na tym że na wtyczce od elektrozaworu nie ma napięcia. Od pinu wtyczki do wtyczki w ECU jest przepływ czyli z kablem raczej ok. Przekaźnik sprawdzany, zamieniany na inny więc to też odpada. Czy to może być ECU że nie daje napięcia? W załączniku zdjęcie błędów które występują. Dzięki i pozdrawiam 

IMG_20181228_141255.jpg

Sprostowanie. Z silnika AFN na AVG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Fazii napisał:

Konyrolka świec po przekręceniu zapłonu pojawia się?

Tak 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Fazii napisał:

Rozumie, że przekaźnik nr 3 byl sprawdzany?

Screenshot_2018-12-28-17-01-06.png

Podsyłam fotę zaznaczony który był sprawdzany 

IMG_20181228_171055.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avg ma chyba inne wtyczki przy pompie. 

* wtyczka avg

**wtyczka Afn

Screenshot_2018-12-28-17-09-18.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Fazii napisał:

Avg ma chyba inne wtyczki przy pompie. 

* wtyczka avg

**wtyczka Afn

Screenshot_2018-12-28-17-09-18.png

Tylko że napięcie jest mierzone na odpietej wtyczce i go nie ma a elektryka jest stara więc nawet jak są inne to napięcie powinno być na wtyczce, dobrze mówię? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zapłonie powinno już być. 

Bezpiecznik 31 (15A) sprawdzaleś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Fazii napisał:

Po zapłonie powinno już być. 

Bezpiecznik 31 (15A) sprawdzaleś? 

Sprawdzałem ? już nie mam pomysłów 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro bezpieczniki, przekaźnik 219 jak i wiązka ok to wyglądałoby na ecu ale wątpię, że nagle po przekladce by padł

Może to jakaś pierdoła typu niedokręcona masa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Fazii napisał:

Skoro bezpieczniki, przekaźnik 219 jak i wiązka ok to wyglądałoby na ecu ale wątpię, że nagle po przekladce by padł

Może to jakaś pierdoła typu niedokręcona masa

No właśnie masa sprwawdzana była,:/ auto poszła do elektromechanika i dam znac co i jak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem niedawno miałem taki przypadek, że po odpaleniu silnik od razu zgasł. VAG pokazał błąd: "513 Czujnik prędkości obrotowej silnika G 28 nieprawidłowy sygnał".

Po skasowaniu błędu, silnik znów odpalił po czym natychmiast zgasł.

Po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...