Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Kontrolka silnika i ESP


Ravitix

Rekomendowane odpowiedzi

A więc zapaliła mi się kontrolka silnika i ESP od czego to może być dodam że ESP nie mogę wyłączyć dopiero gdy zgasze silnik i odpale normalnie działa dodam gdy się ona pali przy 1800 obrotach trzęsie mi buda jak w traktorze jakims gdy zgasze odpale trzęsienie ustaje czy to mogą być wtryski? Dodam że moc została i auto nie kopci 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast zgadywać podłącz auto pod jakiś przyrząd diagnostyczny i odczytaj błędy ze sterowników silnika i ABS/ESP.

Daj screena lub zdjęcie z nimi, wtedy dopiero będzie można porozmawiać konkretnie o przyczynie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec podłaczyłem do kompa i okazała sie zła korekta wtrysków elektryk kazał mi zmienić listwę wtryskowa oryginalna 400 zł mniej wiecej po wymianie unormowało sie ale dalej zapalił sie check i esp. Temat szukałem i nie mogłem znalesc wiec pisze tu wiec proszę o wyrozumiałość pisze to jak ja rozumiem 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Ravitix napisał:

A wiec podłaczyłem do kompa i okazała sie zła korekta wtrysków elektryk kazał mi zmienić listwę wtryskowa oryginalna 400 zł mniej wiecej po wymianie unormowało sie ale dalej zapalił sie check i esp. Temat szukałem i nie mogłem znalesc wiec pisze tu wiec proszę o wyrozumiałość pisze to jak ja rozumiem 

 

 

To w końcu jest dobrze czy źle ?

Gdzie te zdjęcia czy tam screeny z parametrami i błędami przed i po wymianie listwy zasilającej pompki ?:decayed:

Chcesz by Ci udzielić wartościowych porad czy bawimy się w zgaduj zgadulę ?:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kocham te polskie tłumaczenia haha, na początek zrzuć pokrywę zaworów, przwczyść i podoginaj konektory pompowtrysków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze jest to że takie wynalazki potrafią pokazywać błędy całkiem z czapki wyjęte :decayed:

Zrób diagnostykę normalnym sprzętem ...:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zdj z Komputera kolegi u mechanika wcześniej jak byłem takie same pokazały wiec innych bym nie wstawił tu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulowalem wtryski spalanie unormowalo się konektorki też podoginalem i dalej to samo już nie mam pojęcia co to może być 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra a jakie są poszczególne wartości tych wtrysków na kanae 013 i 023 ? 

Znajdź kogoś z normalnym Vagiem, albo sam se kup kabelek za 30 zł i będziesz miał na miejscu a nie po mechanikach z magicznym sprzętem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się nazywa kompleksowa naprawa ......:decayed:

Dałeś się naciągnąć na koszta rzędu 1/3 wartości auta ???:kox:

Jeżeli problem z granicznymi wartościami pompek występował na wszystkich czterech sztukach , to problemem najprawdopodobniej było za niskie ciśnienie paliwa w szynie paliwowej głowicy, trzeba było posprawdzać wszystko co może dawać taki objaw ( pompka w zbiorniku, tandempompa , filtr paliwa ).

Oczywiście diagnozę zaczął bym od zmierzenia ciśnienia paliwa na króćcu pomiarowym tandemu ...

Jeżeli nawet w układzie paliwowym pojawiły się opiłki to pompki są na nie wyjątkowo odporne ( przez  sitka w nich zdecydowana ich większość się nie przedostanie ).

Dla tego wątpię by problem był w samych pompkach.:hi:

P.S.

Pany te nasze auta to stare paździerze już są i wydawanie takich kwot na ich naprawę zakrawa mi na nonszalancję :P

A przynajmniej  nie ma to uzasadnienia ekonomicznego.... :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wujek w AVF przerabiał ten sam wątek - Check Engine i ESP oraz drgania na jałowym. Tandem pompa rozszczelniła się, zacięgnęło olej i zabiło pompki, tak to jeszcze pożyłyby. 

Regeneracja + płukanie baku etc. + robota + pompa wstępna, wszystko zamknęło się w 2650 zł. U Ciebie tandem pompa 1300 zł .?  Pierburg to maksymalnie 900 zł..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2019 o 03:08, void napisał:

Wujek w AVF przerabiał ten sam wątek - Check Engine i ESP oraz drgania na jałowym. Tandem pompa rozszczelniła się, zacięgnęło olej i zabiło pompki, tak to jeszcze pożyłyby. 

Regeneracja + płukanie baku etc. + robota + pompa wstępna, wszystko zamknęło się w 2650 zł. U Ciebie tandem pompa 1300 zł .?  Pierburg to maksymalnie 900 zł..

Bogatemu wszystko wolno :D

Jakby spokojnie poszukał to za tysiaka by wyrwał cztery używane pompki razem z tandempompą i całość naprawy ogarnął za połowę tej ceny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...