Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Podczas przyspieszania głośniej pracuje - nieszczelność ?


emis91

Rekomendowane odpowiedzi

To faktycznie nieszczelność , tylko że ja obstawiam dolot pomiędzy turbiną a głowicą .

Jak temu syczeniu podczas dużego obciążenia silnika towarzyszy czarny dym z rury wydechowej to będzie to praktycznie pewnik.

Dodatkowo możesz tą diagnozę potwierdzić obserwując wartości żądane i rzeczywiste przepływomierza powietrza, jak te drugie będą w momencie syczenia dużo wyższe od tych pierwszych to już jest bankowe i pozostaje tylko znaleźć miejsce nieszczelności :naughty:

Wydaje się być to proste, ale nie zawsze takie jest , szczególnie jak nieszczelność nie jest duża i występuje w którymś " gumowym " elemencie dolotu ...

Wskazówką podczas poszukiwań tego miejsca mogą być świeże ślady oleju w komorze silnikowej ... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2019 o 19:23, Daniel85 napisał:

Sprawdzałes układ wydechowy czy wszystko szczelne itp. 

Układu  wydochowego nie sprawdzałem .. z tego wzgledu że głosniejsza praca zaczyna sie dopiero od około 2 tys obrotów czyli mniej wiecej w tym samym czasie co załącza się turbina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.01.2019 o 20:20, emis91 napisał:

Układu  wydochowego nie sprawdzałem .. z tego wzgledu że głosniejsza praca zaczyna sie dopiero od około 2 tys obrotów czyli mniej wiecej w tym samym czasie co załącza się turbina

Zerknij złącze elastyczne tłumika pod EGR. Jak EGR kapał olejem to masz tam dziurę i temu głośno. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem od spodu rurę gumowa całą zarzyganą . Wydaj sie jakby wypadała , może tak być?

52013863_755094918207344_4247280390076628992_n.jpg

51623651_2152804675033167_3728166311692337152_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank masz nieszczelność na tym szybkozłączu turbiny , to ono najprawdopodobniej jest przyczyną syczenia podczas przyspieszania i tego bałaganu pod spodem silnika :whistling:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.01.2019 o 21:40, lucabianco napisał:

Zerknij złącze elastyczne tłumika pod EGR. Jak EGR kapał olejem to masz tam dziurę i temu głośno. 

lucabiano myslisz ze olej z EGR moze az tak zniszczyc plecionek ze bedzie do wymiany z tego powodu? kiedy jak pytalem mechnika powiedzial ze olej sie przepali na tej plecionce i nie ma sie czym martwic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, kubabkb napisał:

lucabiano myslisz ze olej z EGR moze az tak zniszczyc plecionek ze bedzie do wymiany z tego powodu? kiedy jak pytalem mechnika powiedzial ze olej sie przepali na tej plecionce i nie ma sie czym martwic .

Ja to wiem bo sam zmieniłem. Jak kupiłem auto olej już się sączył i tłumik był ok. Ja pojeździłem tak 3 lata i do wymiany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52005834_2089524767779779_84064844269800

jakie miales obajwy uszkodzonej plecionki, mi cos dziwnie cos buczy powyzej oborotow 2000 obr/min  
no i te wibracje na postoju oraz podczas jazdy pod przednimi fotelami i na galce zmiany biegow

Edytowane przez kubabkb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...