Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Słabe przyspieszenie


Mateuszg333

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem 4 miesiące temu audi 1.9 tdi 2002 r 6 biegow 130 koni szlo jak szalone, i przyspiesze bylo super jakis misiac temu zniklo to przyspieszenie ma kopa ale to nie to. Mam wywalony EGR czy to od tego? Zmienilem niedawno rorząd mechanik mi mówił ze slizlo mu sprzeglo jak jechal  czy to tez od tego nie ma przyspieszenia dobrego ?  Prosze o pomoc i zeby mi ktos doradzil  dziękuję 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś shamować auto , po za tym uślig sprzęgła da się wyczuć. Na seryjnym sofcie nie powinno się ślizgać , a sam uślizg oczywiście że ma wpływ na przyśpieszenie.

Podłaczenie kompa i sczytanie błędów też może coś powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamować nie trzeba, nie potrzebne koszta w diagnozie. Sprawdź wszystkie węże podciśnieniowe, no inlogi dynamiczne do podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Mateuszg333 napisał:

Jak sprawdzić nigdy tego nie robiłem 

Odłącz wtyczkę i sam zobaczysz, czy jest różnica, czy nie. Jak silnik będzie pracować tak samo to wiadomo gdzie leży wina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Langista napisał:

Odłącz wtyczkę i sam zobaczysz, czy jest różnica, czy nie. Jak silnik będzie pracować tak samo to wiadomo gdzie leży wina.

Tak to mu nie podpowiadaj. Jak odłączy wtyczkę to auto już w ogóle nie będzie mu jechało. Obstawiam że auto straciło tylko część mocy - napisał że ma kopa.

Mateusz musisz podłączyć auto pod komputer- najlepiej vcds. Jeżeli nie robiłeś tego nigdy to skumaj się z kimś w okolicy (może być z a4-klub), kto to ogarnia i Ci sprawdzi :) 
Ewentualnie jak się dobrze w necie oczytasz, to kupisz kabel, skonfigurujesz komputer to sam sobie to sprawdzisz. Jak będziesz potrafił podłączyć VCDS tak żeby łączył Ci się z samochodem to podpowiemy Ci co gdzie sprawdzić.

Edytowane przez Ralen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Langista napisał:

Nie każe mu tak jeździć, wystarczy to na postoju ogarnąć.

nie ma sensu, napisał że auto ma kopa. Gdyby przepływka była całkowicie ubita to auto by nie jechało. Skoro ma kopa to znaczy że działa, a na ile działa (wskazanie) to już tylko kompem może sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany przepływka w TDI PD to naprawdę rzadki problem... komplet logów i dopiero rozważać a nie wróżyć z fusów... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kamil-vag napisał:

Pany przepływka w TDI PD to naprawdę rzadki problem... komplet logów i dopiero rozważać a nie wróżyć z fusów... 

Zależy w jakim stanie masz dolot. Miałem kiedyś tak że padła mi przepływka (zrobiła całkiem kaput) i jak ją wyjąłem, to była zaolejona. Domyślam się że jak auto stało i pracowało na biegu jałowym, odma puszczała mgłę  i jakimś cudem mgła olejowa cofała się w kierunku przepływki, zamiast iść w dolot - innego wytłumaczenia nie widzę.

Miałem też takie problemy, że jak autem depnąłem z dołu na 4 biegu, powiedzmy od 1700 obr, to miałem kilka delikatnych szarpnięć do ~2200 obr, a później szedł już bez problemu - potrafiło zabujać mi budą. Logi nic kompletnie nic nie pokazywały, a po wymianie przepływki przez jakiś czas był spokój. Po ok. roku znów się zaczęło.

Ale oczywiście się z Tobą zgadzam, najpierw logi i sprawdzenie czy wskazania są OK.

Edytowane przez Ralen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina byla regenerowana ale dale tak jakoś dziwnie grzechocze a jak postoi auto chwile to ma ta torpede albo jak przytrzymam go chwilę na luzie 1900 obrotów to tez ma a później to spada i powoli sie zbiera na obroty jedzue ale nie tak jak cza podpinalem go pod komputer ale gościu mowil niema żadnego bledu  i takie jest buczenie przy 1900ob i 2000obr a jak daje pomal gazu to ok a jak chce mu dac po gazie to nie jest to na 130 koni tak jak by mu brakowalo czegoś i to dziwne buczenie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w okolicy czy ktos ma VAGa i czy nie pomógł Ci zrobić logów, zapytaj na forum regionalnym, może ktoś Ci pomoże ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie mam nikogo. A te logi można zmieniać i będzie ok później? Dlatego myślałem ze mechanik będzie wiedział 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi to zapisy parametrów osprzętu/silnika podczas jazdy z określonym zakresem obrotów, oraz kilka grup loguje się statycznie na postoju...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...