Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Vexart

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym podnieść moc w swoim audi 1.8t. Chcę podnieść moc z 170 na 250-270 o ile silnik pozwoli.

Jako iż katalizator się rozpadł wymieniam go na downpipe, Do tego za razem kupił bym Tipa z kwasówki. Znalazłem za 660zł dp i tip chyba dobra cena.

Turbo wstawił bym hybrydę k03 do tego większe wtryski i fmic.

Tylko że przed jakimkolwiek modem trzeba chyba sprawdzić czy ta jednostka nadaje się do tego. Co trzeba było by sprawdzić/zrobić przed?

Sprawdzić kompresję? itp?

Wszystkie wymiany w silniku zawsze robiłem na czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kompresje na pewno pasowaloby sprawdzic. Do tego pakiet startowy czyli n75, dv, przeplywka, pompa paliwa, swiece, wszystko to mozna mniej wiecej ogarnac na podstawie logow.

Przy 270 km seryjna przeplywka i pompa moga nie wystarczyc.

Tip pasowaloby dobrac pod odpowiednia hybryde. Chyba ze kupisz taka p&p, bo niektore maja powiekszony wlot na tipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo zwykła k03 z BEX'a nie wystarczy, z tego co wiem pod 250+ trzeba już w hybrydę iść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj ?

Od siebie przypominam o sprzegle (tarcza w kewlar, lub z awx nowy komplet) i hamulce minimum 312/288

W dziale "wykresy własnych aut po modyfikacjach" popatrz, tam jest opisana moc i modyfikacje, dużo 1.8t. 

Edytowane przez Patryk94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Patryk94 napisał:

Od siebie przypominam o sprzegle (tarcza w kewlar, lub z awx nowy komplet) i hamulce minimum 312/288

Sprzęgło jak wyżej. Hamulce 320/288 minimum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tip miał bym zrobiony pod średnicę turbiny. Tak jak pisałem chce wstawić hybrydę z k03 

Oryginalne sprzęgło nie da rady? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Vexart napisał:

Oryginalne sprzęgło nie da rady? 

Oryginalne z 2003 roku? Pewnie po przebiegu ponad 200k?

Nie ma opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bartez90 napisał:

Oryginalne z 2003 roku? Pewnie po przebiegu ponad 200k?

Nie ma opcji.

Ja mam 230k prawie I już na serii czuć lekkie slizgi  :D padnie to awx wleci I stage2. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na seryjnym sprzegle mam 255ps i jeździ, jak dlugo wytrzyma tego nie wie nikt? 

Bartez 320mm hamulce to pewnie będzie musiał 17 felgi minimum, na 312 nie ma tragedi, sam na takich jezdze..... 

Edytowane przez Patryk94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Patryk94 napisał:

Bartez 320mm hamulce to pewnie będzie musiał 17 felgi minimum, na 312 nie ma tragedi, sam na takich jezdze..... 

No widzisz, a ja mam 16tki ori biedronki i 320. Poczytaj zresztą w tematach o hamulcach bo wchodzą bez problemu pod takie 16tki.

Pomiędzy 320 a 312 jest przepaść, to zupełnie inna jakość hamowania, wiem coś o tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Patryk94 napisał:

Ja na seryjnym sprzegle mam 255ps i jeździ, jak dlugo wytrzyma tego nie wie nikt? 

Bartez 320mm hamulce to pewnie będzie musiał 17 felgi minimum, na 312 nie ma tragedi, sam na takich jezdze..... 

320 wejdzie 16 Bo takie mam na zimę. Stalowki chyba już nie wejdą. 

Dla mnie tez 320/288 to minimum. Czuje się bezpieczniej nawet jakbym miał hamować awaryjnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Bardzo jestem ciekawy różnicy pomiędzy 320mm a 312mm  . Na początku był plan zakupu tylko 288mm tył Ale czytałem różne posty i zakupiłem komplet 320mm i 288mm na wiosnę montaż i zobaczymy jak się sprawa ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak z tym sprzęgłem? Dwumasa zostaje? Co muszę wymienić i jaki to byłby mniej więcej koszt? Wszystko p&p byłoby? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zacznij od napisania ile ma Twoje sprzeglo najechane km? Od nowosci w aucie? Przy w miare nowym jest wieksza szansa.

Pasowaloby caly zestaw z awx czyli sprzeglo i dwumas jest p&p. Albo dajesz swoja tarcze do regeneracji i ogicia kevlarem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to jest sprzęgło od nowości i czy było wymieniane nie wiem. Przebieg aktualnie 279k Dość sporo, nigdy nie miałem problemu ze sprzęgłem nie ślizgało się czy coś w. Wymieniałem skrzynię biegów bo łożysko jedno się zajechało. Mogłem sprawdzić jak wygląda ale nie miałem klucza dynamometrycznego by to dobrze dokręcić, jak i było z nim w porządku więc nie chciałem zaczepiać. Teraz jeżeli musiał bym to bym wyją skrzynię by zrobić sprzęgło choć do lekkich to nie należy.

Jeżeli miał bym robić sprzęgło to zamiast wymienić na nowe lepiej wstawić z diesla lub obić kevlarem?

Edytowane przez Vexart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No rozumiem, to jeśli od nowości to może być kiepsko. Tym bardziej, że teraz masz 225 nm, a po chipie będzie pewnie ponad 350nm. Na serii w zasadzie nie ma prawa się ślizgać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Vexart napisał:

To jak z tym sprzęgłem? Dwumasa zostaje? Co muszę wymienić i jaki to byłby mniej więcej koszt? Wszystko p&p 

Sprzęgło z awx- tarcza, docisk, łożysko 500-600 zl zależy gdzie będziesz kupował.

Jeśli chcesz swoje robić, to obicie tarczy kewlarem 250-350zl, tylko nic Ci z wzmocnienia tarczy jak docisk bedzie zmęczony. Dwumasy jak nie słychać możesz próbować zostawić, ale licz się w tedy z tym ze może nie dać rady, i bedzie znowu odkrecanie skrzyni, wszystkiego nie da się przewidzieć. 

Edit: przy tym przebiegu ja bym montował cały nowy komplet

Edytowane przez Patryk94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i teraz mam dylemat co zrobić czy zostawić czy coś robić. To jest cały dzień roboty przy tym z pomocą kolegi, A może i dwa by zeszły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Vexart napisał:

No i teraz mam dylemat co zrobić czy zostawić czy coś robić. To jest cały dzień roboty przy tym z pomocą kolegi, A może i dwa by zeszły.

Jak możesz sam wyjąć, to juz lepiej, wyjmij, zobacz przedewszystkim jakiej jest firmy, zawsze po wyjęciu możesz zawieść do Pana co obija kewlarem i on powinien coś więcej powiedzieć na temat stanu. Tylko to juz kombinajcje. 

Nic nie kosztuje, a może okazać ze bylo wymieniane, i wystarczy tarcze obić.

Edytowane przez Patryk94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...