Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Vexart

Rekomendowane odpowiedzi

Sam mogę wyjąć, praktycznie to wszystkie naprawy wykonuje sam. Jak dobrze pamiętam to sprzęgło Luk. Jak bym wyją to nie miał bym czym zawieźć do kogoś kto obija i nie wiem czy w okolicy kogoś takiego znajdę.

Jak bym zostawił sprzęgło takie jakie jest to co mogło by być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Vexart napisał:

Jak bym zostawił sprzęgło takie jakie jest to co mogło by być?

Przy tej mocy co celujesz będzie się ślizgać na 100%. Jak masz ori sprzęgło i pewnie nalot grubo ponad 200 tys to sprzęgło nadaje się na śmietnik. Na serii pojeździ ale powyżej 220-230koni już wyjdzie szydło z worka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok więc widzę nie obejdzie się bez zdjęcia skrzyni. ? Ale zanim to zrobię i wezmę się za podnoszenie mocy trzeba sprawdzić czy silnik się nadaje bo jak nie to chyba podaruję sobie jak na razie.

Więc sprawdzić kompresję. W zależności od kompresji będzie można coś powiedzieć czy zdrowy silnik?

kompresję na ciepłym tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interesuje mnie bardzo kila rzeczy pierwsze: intercooler

Czy takie coś by się nadało: https://allegro.pl/oferta/zestaw-montazowy-intercooler-audi-a4-1-8t-b6-7631956745

Drugie to turbina.

Znalazłem coś takiego https://www.olx.pl/oferta/turbosprezarka-hybryda-k03-k04-064-audi-vw1-8-t-280km-CID5-IDlnnZG.html#357b3cd288

Jak pytałem to prawie cała firmy melett oprócz żeliwa. Jakoś niezbyt mnie przekonuje.

Myślałem o tym by samemu złożyć kupić rdzeń itp ale sam rdzeń borgwarner 1700zł ?https://www.turbosprezarki-nowe.pl/audi/nowy_rdzen_chra_borgwarner_kkk_53047100518_5304_710_0518_53047100518.html

do tego ze 350zł lub więcej za żeliwo a zimną stronę raczej gdzieś dało by się dorwać za śmieszne pieniążki chyba :P

Jeżeli nie to skąd turbinę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Vexart napisał:

Drugie to turbina.

Jeśli chodzi o hybrydy to słyszałem o dwóch polecanych firmach - perun turbo i turbospec. Taka przyjemność to raczej koszt znacząco powyżej 2 tysi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz dobra hybryde to pisz do Geremiego. Poszukaj na fb geremi vag garage. Robi najlepsze hybrydy i znacznie ponizej 2tys. Do tego na takiej p&p od niego spokojnie zrobisz ponad 260 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do Intercooler? 

Napisałem do geremiego. 

W piątek jadę do Lublina po downpipe. Będę wymieniał teraz olej i filtry razem z dp no i osłona przegubu się rozleciała z tyłu. 

Pojadę zmierzyć kompresję. I tu mam jedno pytanie czy pomiar kompresji na ciepłym silniku wystarczy czy na zimnym też może mieć znaczenie? 

Edytowane przez Vexart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jestes z Lbn to napisz to krzysiekvtec on ogarnie Ci logi przed robieniem czego kolwiek, jak bedzie ok to zrobi: turbo, dp, tip, fmic, a program soft mod niech robi. 

Edytowane przez Patryk94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Włodawy nie z Lublina z założeniem turbo fmic itp to ja sobie bez problemu poradzę. Jedynie logów Jeszce nie robiłem ale jakoś je ogarnę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wogule to jakie logi zrobić na jakich blokach? Statyczne czy dynamiczne? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozpędzajcie się z tym sprzęgłem, sprzęgło AWX nie pasuje do seryjnej dwumasy bez "modyfikacji" plug and play jest tylko cały zestaw AWX , sprzęgło razem z dwumasą... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja dwumase nowa kupowac dziękuję. Da się kupić już obitą tarcze kevlarem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc podnieść się chce ale za darmo widze...

Seryjna dwumasa będzie miala problem z takim momentem i mocą . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale tuning kosztuje i do takich mocy trzeba nową dwumasę i nowe sprzęgło awx. 1,5k trzeba wydać nie ma rady. Do tego ogarnięcie hamulców na 320/288, bo seryjne do takich mocy to śmiech na sali.

Robienie tuningu po kosztach to gównotuning

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hamulców to mam 312 i zrobiłem je jak należy zaciski malowałem proszkowo wymiana wszystkich gumek tłoczków nowe klocki ferodo i tarcze otto. Hamują bardzo dobrze chociaż 320 lub większe na pewno lepiej. Opony mam też nowe continental 235. Ale jak dla mnie większe hamulce nie są najważniejsze tylko wyobraźnia i trochę oleju w głowie. Jestem tego w pełni świadomy ze 270km to nie przelewki. Taką moc będę wykorzystywał tylko wtedy gdy droga i sytuacja na drodze na to będą pozwalały i będzie bezpiecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, soul87 napisał:

Moc podnieść się chce ale za darmo widze...

Seryjna dwumasa będzie miala problem z takim momentem i mocą . 

Dziwne...

Mam u siebie ponad 260 koni i 350 momentu. Jakos dwumasa od nowosci tego auta zyje i nic jej nie jest.

Tak samo sprzeglo AWX od 2 lat na aucie i wciaz ma sie bardzo dobrze oraz zadnej dwumasy nie musialem zmieniac w tym celu.

Edytowane przez Bartoszzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jesczce jak masz moment poprowadzony.  Znanym faktem jest że seryjna dwumasa zaczyna mieć problemy przy 1 barze boosta powyżej 2600 rpm do okolic 3000. Na wyższych biegach . Przenosi wibracje poza tym nie wiadomo jak mocna jest dwumasa w awt b5. Tutaj mowa o b6 A numery kat dwumasy dla awt i bfb są inne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...