Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Vexart

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, soul87 napisał:

Zależy jesczce jak masz moment poprowadzony.  Znanym faktem jest że seryjna dwumasa zaczyna mieć problemy przy 1 barze boosta powyżej 2600 rpm do okolic 3000. Na wyższych biegach . Przenosi wibracje poza tym nie wiadomo jak mocna jest dwumasa w awt b5. Tutaj mowa o b6 A numery kat dwumasy dla awt i bfb są inne 

Spojrzalem w logi i jest okolo 1,15-1,2 bara juz od okolo 2600-2700 obrotow. Choc samo doladowanie nie powiem tak jak to dobrze powiedziales poprowadzonego momentu obrotowego. Nie ma u mnie znaczenia jaki to bedzie bieg, wibracji nie ma.

Zdziwilo mnie tylko to, ze piszesz iz trzeba koniecznie zmienic dwumase. Jak widac nie trzeba i napewno nie jestem jedynym przypadkiem. Dwumasa w BFB i AWT jest bodajze ta sama, wiec tzw. "sprzeglo AWX" podchodzi P&P. Zreszta nigdzie nie spotkalem sie na necie by ktokolwiek napisal, ze nie pasuje do dwumasy, a troche tego ludzie pozmieniali. Inna kwestia jak ma sie sprzeglo 240mm. Dlatego nie wmawiajmy komus, ze trzeba zmienic i juz, najpierw sprawdzic stan, a najwyzej potem wymieniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Vexart napisał:

Bartoszzz jaki koszt całkowity tej modyfikacji?

Koszt czego ? Sprzegla ? Chyba 500zl i wymiana po mojej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt całkowity turbo ic wtryski sprzęgło zrobienie wirusa itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę mam nadzieję ze uda mi się zrobić logi to wszystkie te co opisał Łukasz13 dynamiczne 090+093 też?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Vexart napisał:

090+093 też?

Jak nie masz błędów od napinacza/rozrządu to nie. Wystarczy, że podejrzysz wartość synchronizacji w gr. 93.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno być w okolicy 0. Przy niedawnej wymianie napiczacza i łańcuszka wszystko dobrze ustawiłem. Miałem przestawiony pasek o jeden ząbek na wale korbowym i pokazywało -15 przestawiłem i było 0 ale sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Vexart napisał:

koszt całkowity turbo ic wtryski sprzęgło zrobienie wirusa itp.

Generalnie to bez 5-6 tysi to nawet nie zaczynaj tematu na powyzej 250km

Ile ja w pompowalem dokladnie to nie licze, ale tak na szybko najwazniejsze sprawy:

turbo - 1800, fmic - 1300, DP + wydech ponad 2000, wtryski - 400 (plus moze dojsc pompa paliwa za kilka stowek), po drodze kupa rzeczy typu sprzeglo, DV, N75, jakies uszczelki, wezyki, obejmy itd. Program to juz zalezy u kogo, w jakiej opcji itd. 500-1500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z programem i zrobieniem wszystkiego na dobrze to do 260 km mysle ze kolo 7 tys potrzebne.

Co do hamulcow to wyobraznia nie ma tu nic do rzeczy bo lekkie s3 8l ma wieksze hamulce niz seryjne bfb. Takie 312/255 to jest dobre do golfa a nie ciezkiego a4 b6 w Q. Na szczescie ja tym jezdzic nie bede:-)

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7tyś to wyjdzie jak będę wszystko zakładał sam czy wliczyłeś w to cenę za założenie?

Wydaje mi się że wyobraźnia na drodze co się może stać gdy... ma bardzo dużo do gadania. z tego co mówisz wychodzi na to ze nie moc a waga ma tu więcej do gadania więc co to za różnica czy mam 170 czy 270 jak nie mam zamiaru jeździć tym nie wiadomo jak szybko przez to że mam tyle mocy. To zastanawiam się teraz dlaczego Audi wstawiało do b6 w Q hamulce np 288 i 245 przecież to bez sensu.

Jak mi się wydaje to takie hamulce wykorzystuje się w pełni tylko przy hamowaniu awaryjnym. A jakoś od kiedy mam ten samochód ponad 4 lata nigdy nie musiałem tak hamować. I obym nie musiał.

Ale nie chce mi się sprzeczać o te hamulce. Jak na razie to nic nie zrobiłem z samochodem (tyle że wstawię dp bo wkurza mnie stukanie katalizatora) Chcę zasięgnąć informacji o wszystkim co się da wtedy będę decydował co robię z samochodem.

Jednak jutro zapewne zrobię logi w sobotę rano sprawdzę kompresję. I wyślę wyniki.

Edytowane przez Vexart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I moc i waga, dlatego w s4 i rs4 masz duzo lepsze hamulce.

To ze audi cos wstawialo seryjnie nie znaczy ze jest to dobre. Wystarczy nawet pare tematow na naszym forum poczytac w dziale o hamulcach - daja do myslenia.

Wez tak tylko na logike: zwiekszasz moc auta o 100km i 150nm i zostawiasz seryjny hebel? Nie trzeba byc specjalista zeby stwierdzic ze od razu cos tu nie gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, soul87 napisał:

Nie rozpędzajcie się z tym sprzęgłem, sprzęgło AWX nie pasuje do seryjnej dwumasy bez "modyfikacji" plug and play jest tylko cały zestaw AWX , sprzęgło razem z dwumasą... 

W swoim AVJ napęd przód miesiąc temu wkładałem zestaw z AWX (tarcza + docisk + łożysko) i wszystko pasuje P&P do seryjnej dwumasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tego postu w dal. 

Różnicę są w tulejce tarczy sprzeglowej od awx.  Ciekaw czego czasami pasuje czasami nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem logi mam nadzieje że dobrze, wysłać je tutaj czy komuś by sprawdził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Turbo niedoladowuje w calym zakresie obrotow. Moze byc w kiepskim stanie albo wg zbyt malo podciagniete.

2. Gora troche na ubogo.

3. Przeplyw moglby byc troche lepszy ale tragedii nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wg źle ustawione. Bo za dwa lata temu czyli z 20tyś km wcześniej wymieniałem rdzeń turbiny.

Zbyt uboga mieszanka??

Przed każdym logiem kasowałem błędy. Jak zrobiłem wszystkie dynamiczne i zatrzymałem się by zrobić statyczne to wyskoczył błąd 16683 Coś o ciśnieniu doładowania.

Obstawiam ze wg trzeba ustawić bo wtedy zostawiłem jak było bo nie miałem jak ustawić dobrze.

 Co z przepływem za mały? Filtr zapchany czy jak?

Edytowane przez Vexart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...