Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Vexart

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat z ELSY dla silnika BFB, instrukcja "checking compression"

"

Using the compression tester → operating instructions.
– 

Have a 2nd mechanic press down the accelerator pedal completely and simultaneously operate the starter until the pressure no longer increases on the tester display. "

 

Dlaczego niby elektroniczna miała by się nie otworzyć skoro na włączonym zapłonie bez uruchomionego silnika przepustnica normalnie reaguje na ruchy "dzwignią" gazu :D

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Vexart napisał:

Mogę odkręcić przepustnice :P

Właśnie to trzeba zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.01.2019 o 08:36, soul87 napisał:

Dlaczego niby elektroniczna miała by się nie otworzyć skoro na włączonym zapłonie bez uruchomionego silnika przepustnica normalnie reaguje na ruchy "dzwignią" gazu :D

Też jestem ciekaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sprawdzę czy się otwiera przepustnica na zapłonie bez uruchomienia. Tylko jutro bo dzisiaj rozwaliła mnie choroba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Vexart napisał:

No to sprawdzę czy się otwiera przepustnica na zapłonie bez uruchomienia. Tylko jutro bo dzisiaj rozwaliła mnie choroba.

Nie otwiera sie tylko uchyla

Pelne otwarcie przepustnicy jest zalezne od wielu czynnikow a te nie sa spelnione gdy jest uruchamiany przez rozrusznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem olej filtry założyłem DP.

Zmierzyłem kompresję kilka razy każdy cylinder i wyszło:

1- 12

2- 12.1

3- 12.5

4- 12.5

przepustnica na zapłonie otwiera się całkowicie przy wciśniętym gazie. Nie sprawdziłem jak jest przy próbie odpalenia, ale pewnie wtedy nie jest całkiem otwarta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to silnik się nadaje. Co w pierwszej kolejności zrobić??

Chciałbym stopniowo dokładać co jest potrzebne.

Edytowane przez Vexart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątek umarł niczego więcej się nie dowiem? Jeżeli muszę to zapłacę za takie informacje XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montujesz fmica, jak turbo wyjmiesz to dp odrazu i tip zeby nie rozkręca za duzo razy, najlepiej turbo rano wstawiaj i do tunera na program odrazu, wtryski u tunera pod domem, bo możesz biedy narobić jak założysz wtryski i będziesz na nich jeździł. 

Edit: temat nie umarł tylko kolejny raz to samo trzeba pisać i nikomu się nie chce?

Edytowane przez Patryk94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, Vexart napisał:

Wątek umarł niczego więcej się nie dowiem? Jeżeli muszę to zapłacę za takie informacje XD

 moge pomoc, jak cos to pw 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dp założyłem tak jak piałem Jeżeli założe większe turbo to nie będzie problemów? pewnie będzie przeładowywało no wtryski to tak myślałem Zeby wymienić u tunera bo to łatwo wymienić.

A co do tunera to Fabryka Mocy z lublina będzie dobry? W lubelskim ktoś kogoś poleci?

Przepraszam, że trzeba powtarzać 2x. Ma ktoś do sprzedania lub wie kto ma zaciski i jarzma 320 no i na tył 288+ osłony pod Q? Zależy mi na takich do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Vexart napisał:

To tunera już mam, na resztę pytań ktoś odpowie? :)

Załóż wszystkie graty prócz wtrysków i umów się na strojenie. Jak chcesz usłyszeć więcej szczegółów to zadzwoń do Karola, a na pewno Cię doskonale uświadomi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuner  ten co przem8 napisał, sam u niego robiłem. Turbo najlepiej załóż  przed pojechaniem na program, i nie będzie problemu, ja miałem zmienione turbo i 20km do soft mod jechałem bez problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed podniesieniem mocy można a nawet należałoby wymienić świece zapłonowe, jeżeli nie wiadomo kiedy były wymieniane. Do tego nowy filtr powietrza, filtr paliwa.

Sprzęgło awx pasuje p&p tylko jak ktoś wyżej wspomniał,  trzeba lekko trzpień tarczy podciąć i żadnych dwumas nie trzeba wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...