Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Vexart

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze pytanie. Wstawiłem downpipe wyskakuje mi błąd o niesprawnym katalizatorze. Chcę też wywalić jutro Sai. I puki pojadę do tunera może trochę minąć. Czy te błędy maja negatywny wpływ na pracę silnika? 

Druga sonda ma jakiś wpływ na skład mieszanki? 

Czy bez obaw mogę jeździć z tymi błędami? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Vexart napisał:

Mam jeszcze pytanie. Wstawiłem downpipe wyskakuje mi błąd o niesprawnym katalizatorze. Chcę też wywalić jutro Sai. I puki pojadę do tunera może trochę minąć. Czy te błędy maja negatywny wpływ na pracę silnika? 

Druga sonda ma jakiś wpływ na skład mieszanki? 

Czy bez obaw mogę jeździć z tymi błędami? 

Nie ma  wpływu.  Ja tak chwilę jeździłem po montażu dp i usunięciu sai.  Oprócz błędu widniejacego na desce nic się nie działo:) mimo to i tak mnie denerwował widok pomarańczowego checka:D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dobrze. Mnie też jakiś czas będzie denerwowal. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Vexart napisał:

Mam jeszcze pytanie. Wstawiłem downpipe wyskakuje mi błąd o niesprawnym katalizatorze. Chcę też wywalić jutro Sai. I puki pojadę do tunera może trochę minąć. Czy te błędy maja negatywny wpływ na pracę silnika? 

Druga sonda ma jakiś wpływ na skład mieszanki? 

Czy bez obaw mogę jeździć z tymi błędami? 

Jezdzilem na seryjnym sofcie z DP ze 4 miechy zanim soft zrobilem i usunalem drugą sonde.

Od samegi DP auto jest ciut ciut żwawsze w calym zakresie obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zauważyłem po założeniu DP ze dynamika się poprawiła.

Ale jak nie ma negatywnych skutków założenia dp i zdemontowania całego Sai to dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta cieńsza rurka która leci obok tej grubszej od sai ma zostać? Czy można wywalić i zatkac przy tipie i kolektorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Vexart napisał:

Podpowie ktoś?

Do pompy sai są tylko dwie rury, żadnej cienkiej tam nie ma. No chyba że chodzi ci o podciśnienie do zaworu kombinowanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ta zaznaczona na czerwono. Zostawiłem ją ale jak nie potrzebna usuną bym. Przy kolektorze jest na niej zaworek jednokierunkowy.

I co myślicie o wpięciu DV od razu pod kolektor nie przez zaworek n249.

20190217_133228.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Vexart napisał:

O ta zaznaczona na czerwono. Zostawiłem ją ale jak nie potrzebna usuną bym. Przy kolektorze jest na niej zaworek jednokierunkowy.

I co myślicie o wpięciu DV od razu pod kolektor nie przez zaworek n249.

20190217_133228.jpg

Popatrz dobrze gdzie idzie ta rurka, bo wydaje mi się że powinna do eżektora :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Vexart napisał:

I co myślicie o wpięciu DV od razu pod kolektor nie przez zaworek n249.

Zostaw, nie na darmo po coś to fabryka wymyśliła. Jak pominiesz n249 to w razie przeładowania możesz pożegnać się z turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to Sai wywalone. O dziwo na razie błędu nie wywaliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro ściągam skrzynię biegów by dobrać się do sprzęgła przy okazji sprawdził bym dwumasę. Na co zwrócić uwagę? jakie dopuszczalne luzy? Luz promieniowy może być w dwumasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt za Ciebie szukać na gotowo nie będzie . Wszystkie te informacje znajdziesz w sieci 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło z AWX pasuje p&p bez żadnych problemów. Działa tak samo jak seryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Vexart napisał:

Sprzęgło z AWX pasuje p&p bez żadnych problemów. Działa tak samo jak seryjne.

Czyli sprzęgło z awx już wrzucone ?

Żadnych problemów z tą tulejką co niektórzy muszą skracać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wrzucone wszystko w porządku. Ta tuleja na tarczy sprzęgła jest trochę dłuższa ale od strony silnika, i to nie przeszkadza. Po stronie skrzyni tak samo wysunięta. Coś czytałem że w zestawie Sachs trzeba przycinać ta tuleje a w Luk nie, nie wiem ile w tym prawdy. Wiem że zestaw Luk pasuje p&p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bez znaczenia czy Sachs czy Luk oba pasują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...