Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Vexart

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, Kubal2216 napisał:

Zastanawiam się jakiej wielkości.

180 czy 230

Ja planuję Stage 2 i okolice 250km, mi doradzano 180 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Kubal2216 napisał:

Ja mam podobny setup tzn dsmica, tip ale metalowy, wtryski 380 , hybryda geremi k03/064 (potencjał na 300 kM) , sprzęgło awx i podczas strojenia usłyszałem, że w dolocie robi się zbyt gorąco... Wychodzi 230 kilka kM i głęboko się zastanawiam czy nie założyć FMIC, bo wtedy pewnie mógłbym nawet 250 kM osiągnąć- mam seryjny wydech oraz katalizator sportowy.

Kurde to mało jak na hybryde.  Mi na  k03s latem 220km wyszło.  

Sprzęgło wymieniłeśz myślę ciągnięcia mocy czy samo padło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fimc 180 na moce rzedu 250 koni powinno wystarczyc. Jesli w planach jest cos pozniej to lepiej zaopatrzyc sie w 230. Roznica w cenie niewielka, a wiekszy potencjal na przyszlosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Misieqq7 napisał:

Kurde to mało jak na hybryde.  Mi na  k03s latem 220km wyszło.  

Sprzęgło wymieniłeśz myślę ciągnięcia mocy czy samo padło?

Mnie na seryjnym bexie wyszlo 221 km. Tez w lecie.

Ogolnie z hybrydami to sredni biznes: placic 5tys (hybryda, tip, fmic, sprzeglo) za 30 km przyrostu. Oplacalnosc w zasadzie zerowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, WYSKUN napisał:

Zbyt gorąco tzn ile?

Logi masz jakies?

Niestety nie mam logów a i nie wiem co zdaniem tunera oznaczało "zbyt gorąco". Usłyszałem tylko, że jak chce wykorzystać potencjał osprzętu to musiałbym założyć FMIC.

Zimą jeździ się super, ale latem przy upałach czuć spadek mocy...

Sprzęgło wymieniłem bo po prostu padło (przy przebiegu ponad 200 tys to nic dziwnego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsza pojemnosc IC i nie nadarza chlodzic powietrza, ktore idzie z turbo. Kazdy wie ze spaliny sa gorace. Wiec nie fajnie jest dla silnika jak takie gorace powietrze wroci z powrotem do silnika. Dlatego jest IC. Im wiekszy tym bardziej schlodzone powietrze. Im zimniejsze powietrze dochodzi do silnika tym lepiej. Dlatego w zimie czujesz ze lepiej jezdzi niz w lecie przy upalach i nagrzanym asfalcie bo wtedy mniejszy itercooler nie zdazy schlodzic. Nalezy pamietac tez zeby nie przesadzic z pojemnoscia IC bo wtedy moze wystapic lekki lag. 

Edytowane przez Lukasz Stanislawczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Kubal2216 napisał:

Niestety nie mam logów a i nie wiem co zdaniem tunera oznaczało "zbyt gorąco". Usłyszałem tylko, że jak chce wykorzystać potencjał osprzętu to musiałbym założyć FMIC.

Zimą jeździ się super, ale latem przy upałach czuć spadek mocy...

Sprzęgło wymieniłem bo po prostu padło (przy przebiegu ponad 200 tys to nic dziwnego).

Ciekawe jakby jeszcze jakiś inny tuner rzucił okiem . Wiadomo że spadki mocy  przy gorącym powietrzu będą  Ale w normalny dzień np 12 stopni myślę że dsmic powinien  dac radę schłodzić na tyle  żeby program zrobić na te 250km. Ale może się mylę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Misieqq7 napisał:

Ciekawe jakby jeszcze jakiś inny tuner rzucił okiem . Wiadomo że spadki mocy  przy gorącym powietrzu będą  Ale w normalny dzień np 12 stopni myślę że dsmic powinien  dac radę schłodzić na tyle  żeby program zrobić na te 250km. Ale może się mylę. 

Bez problemu da sie. Na grupie na fb jest wiele osob, ktore maja po 250km na dsmic przy 20stopniach na dworze. Mase takich wykresow widzialem. Geremi tez wrzucal takie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im chłodniejsze powietrze tym więcej tlenu do spalania. Pod 230 fmic to chyba trzeba nieźle ciąć belkę itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bartez90 napisał:

Bez problemu da sie. Na grupie na fb jest wiele osob, ktore maja po 250km na dsmic przy 20stopniach na dworze. Mase takich wykresow widzialem. Geremi tez wrzucal takie.

Dobrze. Ale to na dwoje babka wróżyła. Jeśli ktoś w serii ma już 2xIC (BEX) to w sumie nie dziwie się, że nie zakładają frontowego ze względu na koszty i/lub efekt wizualny. Nie każdemu może się to podobać.

Tutaj doradzam dla osób które mają 1xIC i celują w moce 250+ radziłbym założyć FMIC (koszt niewiele przekracza montaż 2xIC). Wtedy temperaturę otoczenia będzie się miało w 4 literach i jest się pewnym ze ta moc zawsze będzie (mowa tutaj jak stan techniczny auta na to pozwala). Osobiście nie chciałbym aby osiągi mojego auta były uzależnione od warunków atmosferycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2019 o 11:24, fruzio_17 napisał:

Witam.

Aktualnie planuje małą modyfikację mechaniczna mojej A4 B7 q i potrzebuje Waszej pomocy a mianowicie:

1. DSMIC z BEX.

2. Katalizator sportowy MAGNAFLOW.

3. Turbo Hybryda k03/64 ???

4. Nowy TIP.

5. Wtryski ???

Proszę o radę w poniższych pytaniach:

1. Z jakiego źródła zakupić Hybrydę ?  Bo sporo jest na olx i allegro z gwarancją 24 m. tylko nie mam pojęcia jak z ich jakością.

1. Ile realnie i bezpiecznie jestem w stanie wyciągnąć na powyższym zestawie.

2. Pytanie wiąże się z ptk. 1 - jakie wtryski dobrać do powyższego zestawu i skąd zakupić aby nie była to chińszczyzna i mnie nie zrujnowały cenowo.

3. Do kogo uderzyć w kwestii strojenia (posiadam LPG/Stag/reduktor RO1/Barakudy) ? Tak bym nie musiał gnać pół polski :).

1. Geremi bez 2 zdan ;)
2. realnie okolo 260 o ile motor przyjmie zaplon
3. opcji kilka, zaczynajac od Saaba 2.3, przez wtryski S3 380cc idac przez 430cc z porsche, ewentualnie nowki chinole 440cc np od sida.
4. Najblizej dobra opcja to Gregor ewentualni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki za info. w kwestii wtrysków.

A w kata sportowego dedykowanego MagnaFlow da radę zamiast DP? Czy szukać czegoś innego czy może seria da radę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, fruzio_17 napisał:

Ok. Dzięki za info. w kwestii wtrysków.

A w kata sportowego dedykowanego MagnaFlow da radę zamiast DP? Czy szukać czegoś innego czy może seria da radę?

 

magnaflow to kupa, szkoda kasy na to w ogole. Rozpada sie szybciutko..

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak prawda. Potwierdzam. Widziałem roczne tłumiki Magnaflow pordzewiałe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2019 o 15:28, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Im zimniejsze powietrze dochodzi do silnika tym lepiej.

Tutaj nie do końca jest tak jak piszesz, temperatury poniżej 5 stopni nie są już korzystne dla procesu spalania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, DivaynEays napisał:

magnaflow to kupa, szkoda kasy na to w ogole. Rozpada sie szybciutko..

 

9 godzin temu, black4 napisał:

Tak prawda. Potwierdzam. Widziałem roczne tłumiki Magnaflow pordzewiałe...

O kurcze a ja planowałem go zakładać, Panowie co w zamian proponujecie ?

Bo zwykły kat będzie pewnie mocno ograniczać osiągi, jest jakiś inny "sportowy" ? Czy jakieś inne rozwiązanie żeby na przeglądzie problemu potem nie było, a żeby też był jakiś sens z osiągami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Marciol napisał:

 

O kurcze a ja planowałem go zakładać, Panowie co w zamian proponujecie ?

Bo zwykły kat będzie pewnie mocno ograniczać osiągi, jest jakiś inny "sportowy" ? Czy jakieś inne rozwiązanie żeby na przeglądzie problemu potem nie było, a żeby też był jakiś sens z osiągami.

pisz do @bartez80 tu na forum lub bezpośrednio na jego FB https://www.facebook.com/BM.Performance.Olsztyn/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Marciol napisał:

 

O kurcze a ja planowałem go zakładać, Panowie co w zamian proponujecie ?

Bo zwykły kat będzie pewnie mocno ograniczać osiągi, jest jakiś inny "sportowy" ? Czy jakieś inne rozwiązanie żeby na przeglądzie problemu potem nie było, a żeby też był jakiś sens z osiągami.

chwala AWG i taki tez moj kumpel wlozyl ostatnio. Jak narazie okej i poprawa wzgledem serii kata (ma 25X na seryjnym wydechu, ale jeszcze korekta bedzie robiona)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już zaciski 320/288 przednie pomalowane, tylne wypiaskowane czekają do malowania. Zastanawiam się nad przewodami:

https://allegro.pl/oferta/przewody-hamulcowe-hel-audi-a4-b6-b7-b8-7952880175

Ma ktoś to? Czym się różnią od zwykłych gumowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...