Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podnoszenie mocy 1.8t.


Vexart

Rekomendowane odpowiedzi

ładny wynik!:)

mógłby niut trochę lepszy wyjść, ale może na 98  pewnie pójdzie w górę , mimo to super wynik!

pewnie teraz nie to auto :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Misieqq7 napisał:

ładny wynik!:)

mógłby niut trochę lepszy wyjść, ale może na 98  pewnie pójdzie w górę , mimo to super wynik!

pewnie teraz nie to auto :D

Całkowicie nie te auto.

Się okaże co to wyjdzie na 98 jak pojadę poprawić.

Ale hamulce wpierw. Strach jeździć na tym co teraz jest.

I się sporo gratów nazbierało z demontażu ? i ciągle przybywa.

Z chęcią bym to sprzedał za bardzo małe pieniądze.

Wtryski, pompa sai, rurki, ic lewy, hamulce 288, 312 i 245 na tył,

Turbo bez luzów ale popękane żeliwo,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak możesz to podsumuj co zmieniłeś w stosunku do serii, będzie fajne podsumowanie do tych kresek. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze wszystkiego nie zmieniłem :P

Ale to co do tej pory:

Turbo hybryda od geremiego, bebechy od k04 064 Polecam.

Downpipe jak i Tip spawany przez człowieka z Lublina w dość dobrej cenie. 660 razem.

Dp owinięty bandażem, dużo daje. Tip spawany pod wlot turbo 47mm i przepływkę 3''

Przepływomierz 3''

Sprzęgło z awx

Cały dolot 63mm sam składałem i jakoś wytrzymuje coś powyżej 1 bara.

Intercooler fmic 180.

Wymieniłem Dv i niepotrzebnie kupiłem n75 bo jak się okazało moje stare kilkuletnie jest dużo szczelniejsze niż nowe :P

i mogę sprzedać n75.

Dojdą hamulce 320/288 przewody w oplocie hel od Dev, za które bardzo dziękuję, dzisiaj przyszły :) Również polecam.

Niedługo świece ngk prf7q.

Puki co to wszystko co pamiętam.

Dzięki wszystkim za pomoc :)

Bym zapomniał o Galetto, podniósł mi Moc, również polecam.

Edytowane przez Vexart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurde nie da sie ruszyć w miare szybko bez zerwania przyczepności (opony 225 continental lato)

Bez quattro sie nie da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez quattro się nie da, a z quattro automatycznie nie czuć mocy :D

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy czuć moc z Quattro :) ja jestem zadowolony z mocy i z samego Quattro jest niezłe najbardziej w zimie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Vexart napisał:

Nie przesadzajmy czuć moc z Quattro :) ja jestem zadowolony z mocy i z samego Quattro jest niezłe najbardziej w zimie. 

 

A jeździłeś ośką z podniesioną mocą, że masz porównanie? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ośka lepiej zamiata. Szczególnie przodem na boki:p Latałem chwilę fwd z mocą w granicach 210km i 320nm. Jak dla mnie to sensowny maks do tego napędu. 250 przy świrowaniu po mieście musi być już trochę męczące. O zimie nie wspominam.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie jeździłem fwd z taką mocą. Więc nie mam porównania. Mam kfatro i nie zmienił bym na oske. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Randor napisał:

Ośka lepiej zamiata. Szczególnie przodem na boki:p Latałem chwilę fwd z mocą w granicach 210km i 320nm. Jak dla mnie to sensowny maks do tego napędu. 250 przy świrowaniu po mieście musi być już trochę męczące. O zimie nie wspominam.

Mam podobne zdanie.

Co z tego, że jest duża moc, skoro na starcie trzeba obchodzić się spokojnie z pedałem gazu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Vexart napisał:

No nie jeździłem fwd z taką mocą. Więc nie mam porównania. Mam kfatro i nie zmienił bym na oske. 

Tak myślałem :) 

Ja się przesiadłem z ośki i efektu rwania w Q od trójki w górę już nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale za to jest wrażenie, że d*pa pcha, a nie przód ciągnie. Jakby to nie brzmiało :) Mi się to spodobało od pierwszego ruszenia Q.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Vexart napisał:

Jeszcze wszystkiego nie zmieniłem :P

Ale to co do tej pory:

Turbo hybryda od geremiego, bebechy od k04 064 Polecam.

Downpipe jak i Tip spawany przez człowieka z Lublina w dość dobrej cenie. 660 razem.

Dp owinięty bandażem, dużo daje. Tip spawany pod wlot turbo 47mm i przepływkę 3''

Przepływomierz 3''

Sprzęgło z awx

Cały dolot 63mm sam składałem i jakoś wytrzymuje coś powyżej 1 bara.

Intercooler fmic 180.

Wymieniłem Dv i niepotrzebnie kupiłem n75 bo jak się okazało moje stare kilkuletnie jest dużo szczelniejsze niż nowe :P

i mogę sprzedać n75.

Dojdą hamulce 320/288 przewody w oplocie hel od Dev, za które bardzo dziękuję, dzisiaj przyszły :) Również polecam.

Niedługo świece ngk prf7q.

Puki co to wszystko co pamiętam.

Dzięki wszystkim za pomoc :)

Bym zapomniał o Galetto, podniósł mi Moc, również polecam.

@Vexart swietna robota! Mam dwa pytania:

1. Gdy podjales decyzje przejscia na hybryde rozwazyles tez mozliwosc instalacji serii G, pytam poniewaz czeka mnie ten sam zabieg, ale waham sie nad hybryda lub seria G ( zblizone ceny - sugerujac sie polskim dystrubutorem).

2. Przy wyborze fmic 180 wpadles moze na 175 ? Podobno wchodzi bez wiekszych problemow.

Pompe paliwa tez zmieniles ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@shogu 1. Myślałem tylko o hybrydzie. Geremi robi dobre i póki co jestem zadowolony.

2. Chyba wszystkie 180 tak naprawdę mają 175 tylko zaokrąglają. Chyba

Mi tam fmic wszedł ładnie bez krojenia belki. Musiałem tylko trochę plastiki wyciąć ale to niewiele takie małe kawałeczki. A tak poza tym wszystko ładnie weszło.

Pompy paliwa nie zmieniałem dała radę seria :) najwidoczniej zdrowa. Chociaż myślałem że będę musiał.

Edytowane przez Vexart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze tak jak myślałem mam problem z odkręceniem przewodu hamulcowego z tyłu. Zardzewiał.

ma ktoś jakiś sposób? nie chciałbym wymieniać całego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Vexart napisał:

Kurcze tak jak myślałem mam problem z odkręceniem przewodu hamulcowego z tyłu. Zardzewiał.

ma ktoś jakiś sposób? nie chciałbym wymieniać całego.

Elastycznego od sztywnego? Jeżeli tak to raczej zapomnij. Ja nawet z przodu gdzie nie są zardzewiałe nie mogłem ich wyciągnąć po poluzowaniu nakrętki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak elastyczny od sztywnego. Nie chce się rozkręcić.

Trudno utnę samą końcówkę i zarobię na nowo.

Edytowane przez Vexart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Vexart napisał:

@shoguMyślałem tylko o hybrydzie. Geremi robi dobre i póki co jestem zadowolony.

Tak do poczytania dla wszystkich w tym dziale jako przestroga jakie to Geremi robi "dobre" hybrydy. Strona 28. Mam nadzieje ze Ciebie to nie spotka.

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...