Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sciąga w prawo, wyniki geometrii


okimarek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem nowym użytkownikiem forum oraz świeżym posiadaczem Audi a4 b8 2.0 tdi CR 143 KM.  Ściaga mi je w prawo, trzeba kierownicą korygować cały czas (czyli lekko w lewą stronę) w załączniku przedstawione są wyniki z geometrii, ktoś ma jakiś pomysł? Po ustawieniu zbieżności przez mechanika nic się nie zmieniło... mam nawet wrażenie, że jest nawet gorzej. 

 

Ktoś ma jakieś pomysły?

Mogę składać jakąś reklamację za tak " poprawioną" geometrię? 

49895432_597836543990137_9066562411510628352_n.jpg

Edytowane przez okimarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za taką geometrie Panie to ja bym ich wysmial, nie zapłacił ani grosza i pojechał gdzie indziej.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda zbieżność ci poprawił ale kąt pochylenia koła masz gorzej niż wcześniej i nawet w normie się nie mieści... dlatego ma prawo ściągać auto w prawo. Jedź gdzie indziej a to miejsce omijaj z daleka... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewna rzecz nurtuje mnie od czasów posiadania poczciwej B-piątki - kiedyś już poruszałem ten temat na forum.

Zbieżność OK, regulujemy na końcówkach drążków, ale co z pochyleniem kół? Jak to regulować, skoro punkty zaczepienia wahaczy są w miejscach, które nie mają żadnej regulacji? Dobra, dolne wahacze przykręcane są do wózka, który teoretycznie można przesuwać lewo <-> prawo, ale jak walczyłem z tym w swojej B5, to żaden z mechaników nie brał takiej opcji jako sposób na ustawienie geometrii.

Natomiast tył w opcji "nie-quattro" nie ma żadnej regulacji, tak? Odnoszę się do mojej ostatnie wizyty kontrolnej geometrii B8...

Jak z tym w końcu jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, M@rcus napisał:

Pewna rzecz nurtuje mnie od czasów posiadania poczciwej B-piątki - kiedyś już poruszałem ten temat na forum.

Zbieżność OK, regulujemy na końcówkach drążków, ale co z pochyleniem kół? Jak to regulować, skoro punkty zaczepienia wahaczy są w miejscach, które nie mają żadnej regulacji? Dobra, dolne wahacze przykręcane są do wózka, który teoretycznie można przesuwać lewo <-> prawo, ale jak walczyłem z tym w swojej B5, to żaden z mechaników nie brał takiej opcji jako sposób na ustawienie geometrii.

Natomiast tył w opcji "nie-quattro" nie ma żadnej regulacji, tak? Odnoszę się do mojej ostatnie wizyty kontrolnej geometrii B8...

Jak z tym w końcu jest?

Jeżeli chodzi o a4 b5 to faktycznie pole manewru jeżeli chodzi o kąty jest niewielkie. Ot tyle ile przesunąć można sanki i ew na luźno pasownych śrubach w otworach. W 98% przypadków nie ma potrzeby tego ruszać, więc po co sobie głowe zawracać :) Tylną belke w b5 można odkręcić i młotkiem przesunąć. Ew skrzywić wpadając kołem w krawężnik. Wtedy pomoże wymiana, nie regulacja. EOT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...